Få Telltales bästa spel för en hundring

Robot
Få Telltales bästa spel för en hundring

Om samvetet tillåter det, förstås.


Medlem
Få Telltales bästa spel för en hundring

Ooooh, nice!

Medlem

köpte instant, 12 dollar vilket kap

Gen
Medlem

Blir lätt ett köp!

Medlem

Är typ den bästa humble bundle jag sett hittills. "Tyvärr" så har jag redan spelat TWD S1, S2 och TWAU. TWD S1 var sjukt bra, S2 var sämst, och TWAU var bäst.

Vill gärna spela GoT och Back to the future, men jag har 400 spel i steam, där endast 20 % är spelade typ...måste hejda mitt köpande

vill bara påpeka att betalar du 8 dollar får du även mera spel..står More games cooming soon


signatur

New life, New hope

Medlem

De har ju redan haft en Telltale bundle. Men visst är denna värd att köpa också.

Skrivet av ClockWise:

Är typ den bästa humble bundle jag sett hittills. "Tyvärr" så har jag redan spelat TWD S1, S2 och TWAU. TWD S1 var sjukt bra, S2 var sämst, och TWAU var bäst.

Vill gärna spela GoT och Back to the future, men jag har 400 spel i steam, där endast 20 % är spelade typ...måste hejda mitt köpande

Om detta är den bästa bundle du har sett beklagar jag att du missade godbitar som Humble WB Bundle och Humble origin Bundle. Det var den goda tiden innan HB i mån åsikt blev skit.

Eller så var du med när dessa Bundles släpptes och bara har en annan spelsmak än mig. Man vet aldrig.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Är typ den bästa humble bundle jag sett hittills. "Tyvärr" så har jag redan spelat TWD S1, S2 och TWAU. TWD S1 var sjukt bra, S2 var sämst, och TWAU var bäst.

Vill gärna spela GoT och Back to the future, men jag har 400 spel i steam, där endast 20 % är spelade typ...måste hejda mitt köpande

Kan starkt rekommendera Borderlands, ett wildcard som blev en av favoriterna, helt oväntat ☺

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av ClockWise:

Är typ den bästa humble bundle jag sett hittills. "Tyvärr" så har jag redan spelat TWD S1, S2 och TWAU. TWD S1 var sjukt bra, S2 var sämst, och TWAU var bäst.

Vill gärna spela GoT och Back to the future, men jag har 400 spel i steam, där endast 20 % är spelade typ...måste hejda mitt köpande

Kan starkt rekommendera Borderlands, ett wildcard som blev en av favoriterna, helt oväntat ☺

Attans...får kanske köpa i alla fall!

Medlem

Sugen. Men har lovat mig själv att avstå sånt som saknar Linux-stöd.

1
Skriv svar