Hacking, sabotage och luftskepp i ny Homefront: The Revolution-trailer

Robot
Hacking, sabotage och luftskepp i ny Homefront: The Revolution-trailer

Upproret mot "norksen" kan föras med andra medel än bara rejäla bössor!


Medlem
Hacking, sabotage och luftskepp i ny Homefront: The Revolution-trailer

"Slutligen har vi den gröna zonende gröna zonen"?

Verkar vara en FPS-variant på "The Division" - allting som verkar intressant (?)

Nu ska jag gå iväg och muttra lite för mig själv.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Verkar vara en FPS-variant på "The Division" - allting som verkar intressant (?)

Nu ska jag gå iväg och muttra lite för mig själv.

+-0 då.

=D

Sen även fast det här också verkar bli ett meh spel föredrar jag åtminstone spel där man kämpar emot totalitarism och inte för.

Gnällkuk
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av walter_iego:

Verkar vara en FPS-variant på "The Division" - allting som verkar intressant (?)

Nu ska jag gå iväg och muttra lite för mig själv.

+-0 då.

=D

Sen även fast det här också verkar bli ett meh spel föredrar jag åtminstone spel där man kämpar emot totalitarism och inte för.

Av någon outgrundlig anledning blev jag nu väldigt sugen på att damma av senaste Civ och sittkissa på allt och alla


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

The division/Watch dogs/the saboteur?

Provade betan (eller var det alpha) till xbone i vintras, den var i multiplayer men blev inte impad, kan ju hända mycket till slutlig produkt, kanske köper det för singleplayer/co-op om det verkar ok, den här trailern fick mig lite mer sugen iaf.

1
Skriv svar