Bungie visar upp det nya i dagens stora patch till Destiny

Robot
Bungie visar upp det nya i dagens stora patch till Destiny
Medlem
Bungie visar upp det nya i dagens stora patch till Destiny

Ett skoj spel, önska bara att det fanns mer karaktärs skapande förmågor i det, samma fem fejs är ju inte så kul. Jag har lagt ner många timmar på detta lir, skit kul men det var lite repetetivt, då denna uppdatering uppskattas mycket. Fastnat i the division dock, men ändå heh.

Hörde dom arbetar på en destiny del två eller nått i den stilen, men det kanske bara var internet blaj.

De flesta av oss som har spelat Destiny tycker det är dött. Meningslöst att ständigt göra om samma saker tusen gånger om.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Ett skoj spel, önska bara att det fanns mer karaktärs skapande förmågor i det, samma fem fejs är ju inte så kul. Jag har lagt ner många timmar på detta lir, skit kul men det var lite repetetivt, då denna uppdatering uppskattas mycket. Fastnat i the division dock, men ändå heh.

Hörde dom arbetar på en destiny del två eller nått i den stilen, men det kanske bara var internet blaj.

Dom arbetar på Destiny 2 redan ja, var väl egentligen tänkt att det skulle släppas i slutet av detta år om jag inte minns helt fel, men tror det blev uppskjutet till 2017 istället.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Dom arbetar på Destiny 2 redan ja

Så mycket var det för den 10 års planen!

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Dave Lister:

Dom arbetar på Destiny 2 redan ja

Så mycket var det för den 10 års planen!

Destiny 2 ingår i 10-års planen.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

De flesta av oss som har spelat Destiny tycker det är dött. Meningslöst att ständigt göra om samma saker tusen gånger om.

Så du känner de flesta som spelat detta då ?

Gnällkuk

Jag ledsnade på Destiny för länge sen men skulle lätt köpa det en gång till med TTK om de fick huvudet ur arslet och släppte det till PC nån gång...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av JanA:
Skrivet av walter_iego:

De flesta av oss som har spelat Destiny tycker det är dött. Meningslöst att ständigt göra om samma saker tusen gånger om.

Så du känner de flesta som spelat detta då ?

Nej, bara ett par miljoner


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tetris och typ alla andra spel gör man om saker igen och igen varför skulle Destiny vara annorlunda? Och kom inte med att ni blev lurade av hypen för det är redan ältat 1000 gånger om av folk. Jag spelade uppdateringen igår och idag. Känner redan att jag har gjort det mesta men är inte sur iaf. För att det var skoj gratis och jag har endå minst 20 spel på g som tex Dark souls 3 iaf.

Gen
Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Ett skoj spel, önska bara att det fanns mer karaktärs skapande förmågor i det, samma fem fejs är ju inte så kul. Jag har lagt ner många timmar på detta lir, skit kul men det var lite repetetivt, då denna uppdatering uppskattas mycket. Fastnat i the division dock, men ändå heh.

Hörde dom arbetar på en destiny del två eller nått i den stilen, men det kanske bara var internet blaj.

Lite som Division, du kan hitta samma NPC fejs (tex den fete med skägget) på flera olika Safe House i spelet inkl din bas.

Skrivet av Gen:
Skrivet av UggleMannen:

Ett skoj spel, önska bara att det fanns mer karaktärs skapande förmågor i det, samma fem fejs är ju inte så kul. Jag har lagt ner många timmar på detta lir, skit kul men det var lite repetetivt, då denna uppdatering uppskattas mycket. Fastnat i the division dock, men ändå heh.

Hörde dom arbetar på en destiny del två eller nått i den stilen, men det kanske bara var internet blaj.

Lite som Division, du kan hitta samma NPC fejs (tex den fete med skägget) på flera olika Safe House i spelet inkl din bas.

Precis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av employed:
Skrivet av Dave Lister:

Dom arbetar på Destiny 2 redan ja

Så mycket var det för den 10 års planen!

Destiny 2 ingår i 10-års planen.

Precis, det ingår Destiny 1, 2 och 3 i den 10-års-planen + expansioner för dessa tre spel.
Det har varit känt redan innan Destiny släpptes.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar