Kvällsfilm: Se Cities: Skylines-stad bli dränkt i bajsvatten

Robot
Kvällsfilm: Se Cities: Skylines-stad bli dränkt i bajsvatten
Medlem
Kvällsfilm: Se Cities: Skylines-stad bli dränkt i bajsvatten

Where will you be when diarrhea strikes?

Medlem

Vattnet släckte i alla fall branden!

Utmärkt val av musik.

Medlem
Medlem

Montezuma's Revenge!!

Redaktör

Faecesansfullt.


signatur
Medlem
Medlem

Så där brukar det se ut i Åbo efter att jag har ätit för mycket Thaimat.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Medlem

Meh är ju bara som Roskildefestivalen ... varje år.

Medlem

Var ju bra att huset som brann blev släckt åtminstone

k3m
Medlem
Medlem

Intressant att se att alla fotgängare fortsätter att gå som vanlig, bilarna till och med stannade för rödljus osv, trots den stora vågen som kom


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag vill inte se gameplay av Skylines... Får mig att installera det, sätta ut tio kvarter av fyrkanter och sedan minns jag varför jag inte spelar det, för jag kan inte få till trafiken -.-

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag vill inte se gameplay av Skylines... Får mig att installera det, sätta ut tio kvarter av fyrkanter och sedan minns jag varför jag inte spelar det, för jag kan inte få till trafiken -.-

Fast var inte Skylines mycket bättre än Simcity? Jag körde aldrig Skylines så jag vet inte I Simcity gick allting bra tills trafiken började balla ur och så fick man aldrig ordning på det


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av totte1015:

Jag vill inte se gameplay av Skylines... Får mig att installera det, sätta ut tio kvarter av fyrkanter och sedan minns jag varför jag inte spelar det, för jag kan inte få till trafiken -.-

Fast var inte Skylines mycket bättre än Simcity? Jag körde aldrig Skylines så jag vet inte I Simcity gick allting bra tills trafiken började balla ur och så fick man aldrig ordning på det

Simcity kan fara!

Men Skylines kan man hantera trafiken, det är bara jag som tänker i min lilla låda för mycket så det blir inte bra
Det blir att jag micromanagear tunnlar överallt och det ser inte snyggt ut alls

Medlem

Skylines är helt fantastiskt. Underjordiska tunnlar i tre nivåer löser trafiken. Och enkelriktade vägar samt rondeller.

1
Skriv svar