Bugg i senaste The Division-patchen raderar karaktärer

Robot
Bugg i senaste The Division-patchen raderar karaktärer

Något gick snett när New York fick sina raider.

#tom-clancys-the-division


Medlem
Bugg i senaste The Division-patchen raderar karaktärer

Först blir man utelåst från sitt konto, sen händer detta. Vad är nästa steg tro?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Vad är detta, raderade sparfiler i Quantum Break och raderade karaktärer i The Division. Man spelar otryggt på Xbox...

Medlem

Nästa steg är att själva krysslådan försvinner. Jag är osäker på om detta är bra eller dåligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det händer även på pc,detta hände en kompis igår när vi skulle spela

Medlem

Det är mycket som går snett i massives lokaler just nu...

Vilket massivt snedsteg...

Medlem

Haha ja märkte det igår min DZ rank sjunk ner till 01 igen oj va kul.

Medlem

Detta spel är ju fan dött snart med alla problem och nu det senate uppdraget som verkar fan helt omöjligt att klara med randoms,, alla bara springer omkring som yra höns och bara dör.. jag fattar inte..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Detta spel är ju fan dött snart med alla problem och nu det senate uppdraget som verkar fan helt omöjligt att klara med randoms,, alla bara springer omkring som yra höns och bara dör.. jag fattar inte..

man får ha en jävla flyt för att lyckas hitta randoms som klarar av att köra det senaste uppdraget. Klarade det dock på första försöket när polarna kom online (på hard iaf har inte provat challenging än).


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Gen
Medlem

Hörde folk snacka om detta i chatten igår kväll, trodde det var ett skämt...tydligen inte.

Medlem

fan vad synd asså.. verkligen inte dette jag hade hoppats på med nya uppdateringen...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FunnyBoy:

Haha ja märkte det igår min DZ rank sjunk ner till 01 igen oj va kul.

Skrivet av Gen:

Hörde folk snacka om detta i chatten igår kväll, trodde det var ett skämt...tydligen inte.

Spelar ni på pc?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av FunnyBoy:

Haha ja märkte det igår min DZ rank sjunk ner till 01 igen oj va kul.

Skrivet av Gen:

Hörde folk snacka om detta i chatten igår kväll, trodde det var ett skämt...tydligen inte.

Spelar ni på pc?

Det hände min kompis också, på PC. Men gå in i Dark Zone igen så ska du se att den automatiskt levlar upp till din gamla level.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Ambassadör
Xbox

Ouch.


signatur

Jump in.

Medlem

Synd....Spelet har så mycket potential, men förstår inte riktigt vad dom sysslar med. Känns som alltting buggar, som min dps som konstant hoppar mellan 100k-200k av någon anledning.

Gnällkuk

Utöver det så finns det två saker man hatar med spelet, Delta och Mike. Höll på i 2h igår med daily på challenge, lyckades aldrig slutföra det. Tur att jag inte ens testade incursions.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Min favorit just nu är att vapnet ofta hänger sig om du har headshot return talenten igång...

Medlem

Börjar bli riktigt glad att jag inte köpte spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nämen! Ett superhypat spel som går åt skogen? Jag tror jag ramlar av stolen.

Medlem

För att vara ett helt nytt spel som blev så oväntat populärt redan från starten så tycker jag det varit oväntat lite problem som rapporterats. Hade ju däremot suttit och tuggat fradga ifall jag var bland dem som blivit utelåsta p g a en craftad rygga eller som nu, fått karaktären/framgången raderad.

Annars finns det gott om små saker man önskade var lika smidiga i andra spel som t ex chatten, och det som är det största problemet med spelet just nu, d v s fuskarslöddret.

Vill tro att de mesta åtgärdas snart.

Medlem

Patch notes:
-Players will no longer be deleted.
-Players might end up on lists of sex offenders. This will not be fixed in the upcoming hotfix.
-Spontaneous combustion of peoples machines has successfully been reduced to a slight smouldering.
-Queuing has been hardcoded into the game.
-Tried to remove Herobrine, players can no longer walk backwards.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Detta spel är ju fan dött snart med alla problem och nu det senate uppdraget som verkar fan helt omöjligt att klara med randoms,, alla bara springer omkring som yra höns och bara dör.. jag fattar inte..

Det är inte meningen att det ska vara lätt.

https://www.twitch.tv/thedivisiongame/v/57806812

Medlem

är ju bara xbox så det e ju lungt

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av FunnyBoy:

Haha ja märkte det igår min DZ rank sjunk ner till 01 igen oj va kul.

Skrivet av Gen:

Hörde folk snacka om detta i chatten igår kväll, trodde det var ett skämt...tydligen inte.

Spelar ni på pc?

Spelar på Xbox One. Har funderat på att bara gå in i DZ för att se om ranken skulle återställas men har inte haft tid än ska in ikväll där o härja med en polare kanske.

Medlem

Trots allt så vill jag hoppas och tro att Division kommer att bli ett så mycket bättre spel än vad det är idag, för det har den potentialen enligt mig...

Jag gillar det fortfarande, men allt känns så luddigt och jag som vill lira support, det är fan lite halvt struligt o ens veta hur jag ska köra på o i vilken riktning jag ska försöka utveckla min gubbe...

Hoppade in i Destiny igår för att pröva det senaste, såg riktigt bra ut. Kanske får man varva med lite hederligt alien blasting innan Division frisknar till.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Gen
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av FunnyBoy:

Haha ja märkte det igår min DZ rank sjunk ner till 01 igen oj va kul.

Skrivet av Gen:

Hörde folk snacka om detta i chatten igår kväll, trodde det var ett skämt...tydligen inte.

Spelar ni på pc?

Japp, men allt ser bra ut hos mig. Körde igår och både DZ rank samt gubbe var intakta.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Detta spel är ju fan dött snart med alla problem och nu det senate uppdraget som verkar fan helt omöjligt att klara med randoms,, alla bara springer omkring som yra höns och bara dör.. jag fattar inte..

Mja jag och en polare + randoms spelade igenom den 6ggr och 5ggr gick vi därifrån med loot, sista gången dog vi på wave 15.

Du får ju faktiskt berätta för randoms vad dom ska göra spec folk som inte varit där inne innan.

Medlem
Skrivet av mtnordh:

Trots allt så vill jag hoppas och tro att Division kommer att bli ett så mycket bättre spel än vad det är idag, för det har den potentialen enligt mig...

Jag gillar det fortfarande, men allt känns så luddigt och jag som vill lira support, det är fan lite halvt struligt o ens veta hur jag ska köra på o i vilken riktning jag ska försöka utveckla min gubbe...

Hoppade in i Destiny igår för att pröva det senaste, såg riktigt bra ut. Kanske får man varva med lite hederligt alien blasting innan Division frisknar till.

Stamina + Electronics sen rekommenderar jag shotgun sen är resten rätt självförklarande. Electronics gör massiv skada samt håller dina cooldowns nere på heals m.m

Medlem
Skrivet av Spiff:

Min favorit just nu är att vapnet ofta hänger sig om du har headshot return talenten igång...

ja!! det er helt brutalt størigt.. det måste dom fixa ASAP!

1
Skriv svar