World of Warcraft-sorg, Mirror's Edge och bajskatastrof i Fräcka Fredag!

Robot
World of Warcraft-sorg, Mirror's Edge och bajskatastrof i Fräcka Fredag!

Grabbarna kämpar för att avsluta en riktig skitvecka, och beklagar sig över hur jobbigt det är att arbeta med spel...


Medlem
World of Warcraft-sorg, Mirror's Edge och bajskatastrof i Fräcka Fredag!

Såå, ni vände på den iaf ^^

Medlem

Spelfri helg. Då kommer ni inte köra DOOM eller något annat av de öppna betorna som kommer vara igång?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Jag vet inte varför men jag stör mig på dom löjligt små vattenglasen


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att FZ skulle använda begreppet "Bajskatastrof" i rubriken till en artikel.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Inaktiv

Jag tror id kommer leva och många kommer köpa frågan är om du fortsätter med quake, reflex ser jävligt bra ut ska köpa nästa månad

Inaktiv

"Åh gud jag vill spela mer" Ne de är för dom inte gjort mörka och spännande mp maps. även dynamik är ett måste 2016. . de är förhelvete kala maps

Inaktiv

cs spelar skrek efter kala maps. sen gjorde valve något annat och satte in objekt efter. nu är alla nöjda och de är tyst

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av T.Mani:

Spelfri helg. Då kommer ni inte köra DOOM eller något annat av de öppna betorna som kommer vara igång?

Jag är iaf ganska nöjd på Doom. Lirade lite idag, multiplayer har sina stunder. Svaga förhoppningar på singleplayer.


signatur
Medlem

Rappottea e de enda sättet å säga odet!

Medlem
Skrivet av Idono:

Jag vet inte varför men jag stör mig på dom löjligt små vattenglasen

Blir mer logiskt när man inser att det är vodka-glas


signatur

^Katten, idle extreme.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nehcrom:
Skrivet av Idono:

Jag vet inte varför men jag stör mig på dom löjligt små vattenglasen

Blir mer logiskt när man inser att det är vodka-glas

Skepp o hoj!


signatur
1
Skriv svar