E3-peppen 2016 – då ser du Ubisofts presentation

Robot
Medlem
E3-peppen 2016 – då ser du Ubisofts presentation

Vart är fräcka fredag?! :0

Skribent
Skrivet av vuze2143:

Vart är fräcka fredag?! :0

Här!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag hoppas på ett "vi ger upp och överlåter till mer kompetenta utvecklare och utgivare att ta hand om och förvalta våra spelserier."

Medlem

Efter Watch Dogs 1, varför hoppas ni på en tvåa? :/


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Mirage:

Efter Watch Dogs 1, varför hoppas ni på en tvåa? :/

Trots halvdant utförande så var ändå hela hackergrejen som koncept väldigt intressant. Kan de skärpa sig och ta tillvara de bitarna på ett bättre sätt så kan en uppföljare bli riktigt bra!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Jag hoppas på ett "vi ger upp och överlåter till mer kompetenta utvecklare och utgivare att ta hand om och förvalta våra spelserier."

Och vilka är dessa? Det finns inga utvecklaren/utgivaren som gjort liknande saker som ubisoft gjort med mjölkande, microtransaktioner, buggiga spel och "falsk" marknadsföring.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av kadavriak:

Jag hoppas på ett "vi ger upp och överlåter till mer kompetenta utvecklare och utgivare att ta hand om och förvalta våra spelserier."

Och vilka är dessa? Det finns inga utvecklaren/utgivaren som gjort liknande saker som ubisoft gjort med mjölkande, microtransaktioner, buggiga spel och "falsk" marknadsföring.

Alla rättigheter för spel går till CDPR som nu har total monopol på spelmarknaden.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Mirage:

Efter Watch Dogs 1, varför hoppas ni på en tvåa? :/

Trots halvdant utförande så var ändå hela hackergrejen som koncept väldigt intressant. Kan de skärpa sig och ta tillvara de bitarna på ett bättre sätt så kan en uppföljare bli riktigt bra!

För att citera Stefan Sauk: "Jag är skeptisk...".
Har du rätt så är det naturligtvis intressant men jag tvivlar starkt. Vi har inte sett några liknande tendenser i Ubisofts andra spel. Deras titlar blir dummare och dummare. Dummare i avseendet att det krävs mindre och mindre skicklighet.
Hade de haft kulor så hade de hyrt in grabbarna bakom något av hackerspelen så att det enda som skiljer spelet från de liknande spelen (GTA och Sleeping dogs t ex) hade varit en utmaning.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Även fast serien sedan nex gen har tappat en hel del så skulle jag gärna se en teaser eller något från det nya Assassins creed spelet som kommer nästa år.

1
Skriv svar