DU är spöket i skräckäventyrsspelet Goetia

Robot
DU är spöket i skräckäventyrsspelet Goetia

41 år efter din död måste du lösa hemligheten med Blackwood Manor.


Medlem
DU är spöket i skräckäventyrsspelet Goetia

Såg faktiskt intressant ut *<

Medlem

Det ser ju snarare ut som ett pusselbaserat peka & klickaspel än ett skräck/äventyrsspel - eller har jag fel?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det ser ju snarare ut som ett pusselbaserat peka &amp; klickaspel än ett skräck/äventyrsspel - eller har jag fel?

Det ena utesluter inte det andra.

Medlem

Dock är jag lite fundersam, hittar inte nerladdningen till demo versionen. På deras sida har de en demolänk som sedan leder till nerladning för Windows, Mac och Linux verkar det som, som i sin tur leder till ett blogginlägg att spelet finns på Steam.

Medlem
Skrivet av grenadecx:
Skrivet av Puscifer:

Det ser ju snarare ut som ett pusselbaserat peka &amp;amp; klickaspel än ett skräck/äventyrsspel - eller har jag fel?

Det ena utesluter inte det andra.

Helt sant. Jag menade på att det inte känns varken äventyrligt eller skräcklikt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

MEG
Medlem

Den ständigt återkommande frågan kommer det en recension?


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av grenadecx:

Dock är jag lite fundersam, hittar inte nerladdningen till demo versionen. På deras sida har de en demolänk som sedan leder till nerladning för Windows, Mac och Linux verkar det som, som i sin tur leder till ett blogginlägg att spelet finns på Steam.

Har du testat att kolla på steam?

Medlem

Meh... får man inte skrämma folk? :/

Medlem

Ska inte trailers väcka ens intresse? Jag höll på att somna innan minuten var över


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar