RTS möter MMO i End of Nations

Robot
Medlem
RTS möter MMO i End of Nations

Jag kom inte överrens med Universe at War, så jag undrar verkligen hur detta kommer gå. Dock så blir man ju glad när man hör Frank K's musik. Men jag vet inte om grabbarna på Petroglyph kan göra RTS längre.

Medlem

Universe at War var, i mina ögon, mästerligt. Man brukar berömma Blizzard för deras förmåga att göra skiljda och balanserade raser, men då har man verkligen inte lirat UaW.

Storyn var dessutom väldigt gripande, även om den inte fick upp ett vettigt momentum förrän efter halva spelet.

Medlem

Mja, inget jag tror på detta. Köpte UaW och förväntade mig C&C, eftersom det var just det alla kritiker sa.. Inte var det då C&C. Q_Q


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vaddå mmo? Hur menar dem?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det här har potential att bli riktigt, riktigt intressant. Någon form av blandning mellan C&C (de *riktiga* C&C-spelen, mind you), World in Conflict, Supreme Commander och på något mycket intressant sätt ett MMO?

Lovande, men det finns många farhågor.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Som grafiker kan jag inget annat än gilla kanonernas design <3

Medlem

Bara jag som kom att tänka på Age of empire 2 och Empire Earth? =D

Medlem

Älskar både Empire at War och Universe at War.

...det här kan bli bra.

Medlem

Alltid trevlig med mer RTS, det är min favorit genre och dom görs knappt längre. Ingen utvecklare / utgivare har ens tagit sig besväret att ta upp kampen mot Starcraft 2, som faktiskt visade att det är en genre som det fortfarande finns en stor efterfrågan på..plus så är jag väldigt intresserad av "MMO"-delen av spelet och hur det kommer fungera..väldigt innovativt.

Jag hoppas Starcraft 2 och dess expansioner, det nya c&c och End of Nations kanske kan väcka liv i den RTS era som dog ut någon gång i början av 2000-talet..

1
Skriv svar