Flyg gratis i Star Citizen hela veckan

Robot
Medlem
Flyg gratis i Star Citizen hela veckan

Är de skoj? har nån prövat?

Medlem
Skrivet av MilkBoy:

Är de skoj? har nån prövat?

Det är ju lite av en smaksak, men jag personligen har åtminstone roligt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av MilkBoy:

Är de skoj? har nån prövat?

Det är ju lite av en smaksak, men jag personligen har åtminstone roligt.

Då ska jag också passa på att fråga!

Jag spelade Elite: Dangerous ett litet tag och hade svinkul med det innan jag tröttnade på det enformiga innehållet. Tror du Star Citizen kan hålla mitt intresse lite längre? Hur står det till rent innehållsmässigt?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Innehåll känns inte riktigt som elite men man märker att det börjar bli mer och mer content samtidigt som dom slipar på det visuella och buggar. Har visserligen inte följt det mer än ett halvår men det har hänt mycket under den tiden

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av MilkBoy:

Är de skoj? har nån prövat?

Det är ju lite av en smaksak, men jag personligen har åtminstone roligt.

Då ska jag också passa på att fråga!

Jag spelade Elite: Dangerous ett litet tag och hade svinkul med det innan jag tröttnade på det enformiga innehållet. Tror du Star Citizen kan hålla mitt intresse lite längre? Hur står det till rent innehållsmässigt?

Innehållsmässigt är det tunnsått.
Star Citizen är fortfarande i alphastadiet och det märks.
Men CIG har ökat takten enormt den senaste tiden så det kommer hända mycket i princip varje månad nu.

Inaktiv

Sist jag spelade var det connection-lagg nåt enormt och när man klev in och ur skepp så fastnade man inuti väggar och sånt.
Men det ser ut att börja ta fart nu i utvecklingen.

Drömmer om äventyr med polarna i min Freelancer.

Medlem

Kommer det här spelet bli klart?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

DayZ-varning här


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Kommer det här spelet bli klart?

Nej. Förmodligen kommer det gå till historien som det största misslyckade spelprojektet någonsin.

Medlem

Jag och en polare har haft svinkul med min Freelancer DUR, problemet har varit lite tunt med saker att utforska och quester. Men mer innehåll är på väg!
Man ska dock ha det sagt ytterliggare en och tre gånger att det är fortfarande relativt tidigt alpha och det finns en uppsjö buggar som många gånger även är spelförstörande.

Medlem

Som nybliven Rift ägare överväger jag att slanga ner denna titeln. Är det bättre eller sämre "feeling" än Elite?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Playcrafter:
Skrivet av Hymer:

Kommer det här spelet bli klart?

Nej. Förmodligen kommer det gå till historien som det största misslyckade spelprojektet någonsin.

Om du har fel o spelet släpps, så behåller Duke Nukem 4ever titeln.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Som nybliven Rift ägare överväger jag att slanga ner denna titeln. Är det bättre eller sämre "feeling" än Elite?

CIG har inga planer på att stödja VR den närmsta tiden vad jag har hört. Spelet är alldeles för tungt grafikmässigt och de envisas med att ha rejäl headbob som de inte vill stänga av.

Medlem
Skrivet av pelorat:
Skrivet av Ankh:

Som nybliven Rift ägare överväger jag att slanga ner denna titeln. Är det bättre eller sämre "feeling" än Elite?

CIG har inga planer på att stödja VR den närmsta tiden vad jag har hört. Spelet är alldeles för tungt grafikmässigt och de envisas med att ha rejäl headbob som de inte vill stänga av.

Ahh då skippar jag den då tack för ditt svar!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Stingshot:
Skrivet av Playcrafter:
Skrivet av Hymer:

Kommer det här spelet bli klart?

Nej. Förmodligen kommer det gå till historien som det största misslyckade spelprojektet någonsin.

Om du har fel o spelet släpps, så behåller Duke Nukem 4ever titeln.

Eller DayZ.

Medlem

Man ska ha ultrasnabbt bredband om man vill ladda ner klienten och inte vill sitta och vakta hela tiden.
De uppdaterar launchern stup i ett.
Går man ifrån datorn en halvtimme kan man slå vad om att nedladdningen kommer att ha pausats 3 minuter efter man gick ifrån datorn för att man måste starta om launchern för uppdatering.

Medlem
Skrivet av pelorat:
Skrivet av Ankh:

Som nybliven Rift ägare överväger jag att slanga ner denna titeln. Är det bättre eller sämre "feeling" än Elite?

CIG har inga planer på att stödja VR den närmsta tiden vad jag har hört. Spelet är alldeles för tungt grafikmässigt och de envisas med att ha rejäl headbob som de inte vill stänga av.

http://www.roadtovr.com/star-citizen-to-refocus-on-vr-support...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar