Filmintresserade och skrivintresserade?

PCG
Medlem
Filmintresserade och skrivintresserade?

Här är en länk till min nya filmsida: [http://www.viptipmovie.tk]

och nu finns det även möjlighet för er att få vara med och utveckla VipTipMovie till något stort. Om ni sett någon film ni vill kritisera på ett eller annat sätt, skicka in era recensioner till elisson.snygg@live.se så kanske jag publicerar de åt er. Glöm inte sätta betyg, mer om betygssystemet hittar du på hemsidan, tack !

Mvh Elisson

Medlem

Ok men du jag tror intd att reklam går hem här. Fast jag blev sjukt intresserad, måste filmen vara aktuell

PCG
Medlem

Filmen behöver inte vara aktuell nej. Alla filmers recensioner är godtagbara. Roligt att du är intresserad.!

Bra initiativ, hade jag haft tid så hade jag kunnat hotta upp grafiken, men lycka till i vilket fall som helst...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

PCG
Medlem

all tänkbar hjälp uppskattas! och ni kommer få credit för det. tack för alla fina ord.

Medlem

Du pcg, Jag emailar dig en recension nu, hoppas du gillar den!

PCG
Medlem

Väldigt bra, blir publicerad dirr. men glömde skriva vad som måste medfölja i mejlet för att bli publicerad:

- En lagom lång recension, hellre för lång än för kort.
- Ditt för och efternamn
- Betyg
- Ett eget omdöme och vad filmen handlar om.
- En charmig rubrik.

PCG
Medlem

Tim, skriver till dig sen om jag får någon speciell respons om din recension, den är nu publicerad om du har lust att ta dig en titt: www.viptipmovie.tk

Medlem

Två saker:
-Betygsystemet är snarare rörigt än simpelt.
-En särskrivning har smugit sig in i texten "- Över 75% (en utmärkt film för genre älskaren)."

PCG
Medlem

1. Fått inspiration för Betygsystemet från PCGamer.
2. Oj jag ser detta nu, tackar för reporten.

Medlem

Kanske ska förtydliga: förklaringarna till de olika procenten är röriga. Bättre att köra med vedertagna begrepp såsom "Bra" och "Godkänt" etc.

PCG
Medlem

Jaha okej, tål att tänkas på.
Vill göra sidan så bra som möjligt så är väldigt tacksam vid feedback, så tack än en gång.

Båtsman, du verkar va en jäkel på det svenska språket, om du känner dig lockad är det alltid fritt att skicka in en recension.
ha det!

Medlem

Tycker också betygsystemet är lite rörigt.
Min favorit är helt klart Spill.com's betyg.

* Better Than Sex!
* Full Price!!
* Matinee!
* Rental
* Some Ole BullS**t

Annars får du tummen upp för projektet!

PCG
Medlem

Okej ni har nog rätt, ska ta och ändra förklaringarna till betygen, tack så mycket.

Medlem

Betygsystemet är klart bättre nu

PCG
Medlem

Tackar. Det faller in recensioner lite då och då och kommer att publiceras om dom är bra nog, så fort jag kan.
Mailadressen är fortfarande: elisson.snygg@live.se

1
Skriv svar