Det har släppts DLC till Rambo-spelet utan vettig anledning

Robot
Det har släppts DLC till Rambo-spelet utan vettig anledning
Medlem
Det har släppts DLC till Rambo-spelet utan vettig anledning

"Det såg ut som om en påse skridskor har avlat sig med Metallicas trummis Lars Ulrich" - Och det där är varför man läser FZ.se.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

"Det såg ut som om en påse skridskor har avlat sig med Metallicas trummis Lars Ulrich" - Och det där är varför man läser FZ.se.

Det är därför jag läser FZ alltmer sällan. Jag vill ha nyhetsrapportering när jag läser texter under rubriken "Nyheter" inte forcerade lustigheter som mer lämpar sig i en blogg. Olika smak antar jag och FZ verkar rikta in sig på en annan läsare än jag.

Medlem

Har ingen sett AngryJoes reaktion på detta spelet?? dö roligt kolla hans Youtube

Medlem
Skrivet av phocuz:
Skrivet av Ravenknight:

"Det såg ut som om en påse skridskor har avlat sig med Metallicas trummis Lars Ulrich" - Och det där är varför man läser FZ.se.

Det är därför jag läser FZ alltmer sällan. Jag vill ha nyhetsrapportering när jag läser texter under rubriken "Nyheter" inte forcerade lustigheter som mer lämpar sig i en blogg. Olika smak antar jag och FZ verkar rikta in sig på en annan läsare än jag.

Det går blanda både ock.
Rambo-spelet är så kasst att det finns inte skäl att ta det seriöst. Även seriösa tidningar skriver lite lustiga artiklar ibland om saker som har noll betydelse.

Ibland är det kul att bara läsa något roligt om något som är totalt ointressant egentligen. Världen är inte värd att tas på allvar hela tiden.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

"Det såg ut som om en påse skridskor har avlat sig med Metallicas trummis Lars Ulrich" - Och det där är varför man läser FZ.se.

Det känns mer som PC Gamer. Inte mig emot, jag var trogen prenumerant i många år innan man började läsa allt på nätet istället.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

"I detta nya kapitel kommer du få följa med John Rambo och hans dåligt animerade AI-kompis i gröna baskrarna. Du kommer skjuta fiender, som på räls och förmodligen få en liten avsmak för allt vad spel heter."

Wow, men vet ni vad? Detta är ju precis som varje cod och battlefield de senaste åren.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

"I detta nya kapitel kommer du få följa med John Rambo och hans dåligt animerade AI-kompis i gröna baskrarna. Du kommer skjuta fiender, som på räls och förmodligen få en liten avsmak för allt vad spel heter."

Wow, men vet ni vad? Detta är ju precis som varje cod och battlefield de senaste åren.

Men har de spelen lika underhållande animationer?

Medlem

FZ Recension av Rambo spelet (när det släpptes):
FZ:s betyg: 1/5

"Kräkframkallande uselt"
"Man självdör av tristess"
"Jag säger upp mig!"

Medlem

Dissa inte rälsskjutare. Ett nytt virtua cop för VR skulle inte vara dumt.

Medlem

Jag kommer lätt spela igenom detta! Visst, Rambo var inget bra spel, men det lyckas vara precis så dåligt att det blir bra, så det blev rätt underhållande och dessutom sjukt utmanande på slutet.

Vågar man hoppas på Rambo 4 som nästa DLC?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

1
Skriv svar