Onödig statistik

Medlem
Onödig statistik

En bieffekt av mitt senaste speltillbehörsköp, var mjukvaran Razer Synapse. Synapse kan generera heatmaps av ditt klickande och klankande om du har rätt hårdvara, och sedan redovisa det i bilder. Halvkul grej, även om den som sagt är helt onödig. Nedan ser ni min senaste session i Far Cry 4.

#blogg

Medlem
Onödig statistik

Finns ingen onödig statistik! Finner av någon anledning statistik av det här slaget synnerligen intressant och helt enkelt kul att titta på. Tack för att du delade med dig.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Intressant att du oftare går åt vänster än höger. Alternativt strifar du mer åt vänster.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Intressant att du oftare går åt vänster än höger. Alternativt strifar du mer åt vänster.

Tror att det kan ha o göra med att use/granat/reload ofta ligger på knappar som man trycker på med pekfingret, så det är svårt att strafe:a åt höger samtidigt som man laddar om eller kastar en molotov.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Finns ingen onödig statistik! Finner av någon anledning statistik av det här slaget synnerligen intressant och helt enkelt kul att titta på. Tack för att du delade med dig.

Kanske inte helt onödig, jag vet själv att viss, till synes, helt absurd statistik kan vara riktigt rolig att läsa. Tycker mer att detta är en rolig funktion. Tack för att du läste

Skrivet av Zymac:
Skrivet av azynkron:

Intressant att du oftare går åt vänster än höger. Alternativt strifar du mer åt vänster.

Tror att det kan ha o göra med att use/granat/reload ofta ligger på knappar som man trycker på med pekfingret, så det är svårt att strafe:a åt höger samtidigt som man laddar om eller kastar en molotov.

Funderade lite över det också. Jag tror att i just den sessionen så placerade jag mig mitt framför två läger som tillhörde fienden, och i båda situationerna valde jag att långsamt smyga/strafe:a till vänster sida om siten, för att sedan eliminera i det dolda. Just vänster för att jag upplevde det som den mest taktiska sidan i båda scenarion. Vet inte hur mycket det påverkar statistiken. Körningen tror jag annars väger in tungt, och då är det helt beroende på vart det faller mig in att åka, och eventuella Karma-uppdrag som kommer på vägen.

mouse movment e rena konsten ju


signatur

New life, New hope

Skribent

Och jag som redan köpt ett tangentbord...

Mer sådant här!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Och jag som redan köpt ett tangentbord...

Mer sådant här!

Får la ta och slänga upp lite fler

Inaktiv

Kul att själva bilden under heat mappen och mouse movements inte är Far Cry 4

1
Skriv svar