Storslaget rymdkrig i lanseringstrailern för Battlefleet Gothic: Armada

Robot
Storslaget rymdkrig i lanseringstrailern för Battlefleet Gothic: Armada
Medlem
Storslaget rymdkrig i lanseringstrailern för Battlefleet Gothic: Armada

Känn peppen, Kejsaren beordrar det.


signatur

I drank what?

Medlem

Snart kan jag ramma folk i rymden med mina rrrrrröda rrrrracing skepp samtidigt som jag skriver "WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!"

Medlem

Lance batteries, fire!

Medlem

Ja lite gåshud fick man

Medlem

Trevligt att se 40k licensen användas till något bra för en gångs skull. Det har varit mycket skräp på sista tiden.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser intressant ut men väldigt cheesy dialog.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Ser intressant ut men väldigt cheesy dialog.

Sen när har Warhammer 40k INTE haft cheesy dialog? =p

Medlem
Skrivet av Elixx:

Ser intressant ut men väldigt cheesy dialog.

Om 38 000 år pratar man bara i cheese!
Eller...jag vet inte exakt när krigen i Gothic ägde rum...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag tycker spelet är väldigt roligt, jag hoppas att de kan få till en bra balans och att det växer sig stort på esport.

Medlem
Skrivet av Sille:

Jag tycker spelet är väldigt roligt, jag hoppas att de kan få till en bra balans och att det växer sig stort på esport.

Några timmar till man får sätta tänderna i riktiga spelet men det som kan tala lite emot spelet som e-sport är uppgraderingar/utveklingen i onlinespelet. Och utvecklarens illvilja att faktiskt ändra det.

Personligen ser jag mest fram emot SP kampanjen men absolut hoppas jag att multiplayer blir stort också, det är ett rätt kul spel och det säger jag som en som inte är så hemskt förtjust i RTS.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

DAKKA DAKKA DAKKA


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar