The Flame in the Flood

Robot
Medlem
The Flame in the Flood

Ser riktigt mysigt ut. Blir nog ett köp när det är rea.

Medlem

"I min andra omgång, till exempel, frös jag ihjäl framför en eld, då jag skulle ha satt mig vid den istället för att bara stå bredvid."
Det där är en sådan grej som skulle störa mig till vansinne.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Något som jag saknar på alla fz recensioner är en ett + eller - på storyn.

Skrivet av dafuq:

Något som jag saknar på alla fz recensioner är en ett + eller - på storyn.

Hej dafuq! I det här fallet finns det ingen direkt story, det är mer att man kan hitta lite olika hintar om vad som har hänt världen. Det finns dock ett avslut på resan, och några få "möten" på vägen. Så story ligger inte på plus, men det kändes fel att sätta det som minus i den här typen av roguelike, eftersom det främst fokuserar på gameplay.

Skrivet av Ravenknight:

"I min andra omgång, till exempel, frös jag ihjäl framför en eld, då jag skulle ha satt mig vid den istället för att bara stå bredvid."
Det där är en sådan grej som skulle störa mig till vansinne.

Haha jag vet, var tvungen att ta en paus efter den förlusten Ser dock ut som att det bara var en bugg, tydligen värms man även när man står upp! Har ändrat i texten.

Moderator | Testpilot

Hur långt skulle du säga spelet är?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur långt skulle du säga spelet är?

Tjena! Skulle nog säga att jag lagt ungefär 12 timmar på spelet. Jag dog ioförsig väldigt ofta, så det finns möjlighet att bli klar på mindre tid. Det finns ett "endless mode", men det skiljer sig inte så mycket från huvudläget, det är mest att du spelar utan en slutdestination.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Anabelle Lancelot:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur långt skulle du säga spelet är?

Tjena! Skulle nog säga att jag lagt ungefär 12 timmar på spelet. Jag dog ioförsig väldigt ofta, så det finns möjlighet att bli klar på mindre tid. Det finns ett "endless mode", men det skiljer sig inte så mycket från huvudläget, det är mest att du spelar utan en slutdestination.

Git gud end u vil stop daj.

Skämt åsido, tack för ditt svar! Hoppas vi får se mer recensioner av dig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Anabelle Lancelot:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur långt skulle du säga spelet är?

Tjena! Skulle nog säga att jag lagt ungefär 12 timmar på spelet. Jag dog ioförsig väldigt ofta, så det finns möjlighet att bli klar på mindre tid. Det finns ett "endless mode", men det skiljer sig inte så mycket från huvudläget, det är mest att du spelar utan en slutdestination.

Git gud end u vil stop daj.

Skämt åsido, tack för ditt svar! Hoppas vi får se mer recensioner av dig.

Ja, det kommer! Tack

Medlem

Det strös alldeles för mycket med "rogue-like", föredrar Total Halibuts "Rogue light".


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

1
Skriv svar