Katastrofal The Division-bugg ger löjligt överkraftiga vapen

Robot
Katastrofal The Division-bugg ger löjligt överkraftiga vapen
Quake-konnässsör
Katastrofal The Division-bugg ger löjligt överkraftiga vapen

Ja, vad säger man. Tycker nästan synd om utvecklarna som får bråka med dessa buggar som aldrig verkar ta slut.

Well, Dark Souls 3 då kan man fortsätta på... sen lägger man detta på hyllan i några månader.

Medlem

Träffade på en sådan trevlig spelare i DZ igår.. hela min grupp gick ned på 1 sekund.. personen som tog ned oss gled fram så galet fort och kunde "teleportera" kortare sträckor.. Snacka om att vi tappade spelsuget direkt...

Hate cheaters.

Medlem

Har nästan tappat suget helt för detta spel, känns som Ubisoft/Massive har noll kontroll.

Gen
Medlem

Jaha, kan folk soloa Falcon nu då med hjälp av detta?

Medlem

Om det är någon som fortfarande tvivlar om att spelet inte var färdigt när det släpptes, så borde det här övertyga er. Eftersom Ubisoft är inblandade förväntar jag mig att buggarna kommer fortsätta. Jag har nog aldrig spelat något som fungerar fullt ut när det gäller det företaget.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Det här börjar bli riktigt pinsamt.

Medlem

Från World in Conflict till Code in Conflict.

Vad hände med Massive egentligen?


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Sluta spela någon typ veckan innan Falcon Lost patchen. När jag såg att crafting skulle bli dyrare och redan då tyckte jag de var förmycket grind för att få något vettigt. Och att Falcon Lost är bara ett rum med waves av fiender är inte speciellt lockande. Får mig att tänka att Massive insåg när spelet kom ut shit vi har inget för spelarna när dom klarat story och slägde ut sig Falcon Lost på några veckor.
Cool värld ganska sköna gunplay och kontroller men otroligt fattigt content. Samt gäng buggar som i min mening har tagit förlång tid att fixa.

Medlem
Skrivet av Gen:

Jaha, kan folk soloa Falcon nu då med hjälp av detta?

Det gör folk utan buggen redan

Medlem

Jag har inte nått lvl 30 än och jag har tyckt spelet har varit underhållande hittills. Visar det sig att efter lvl 30 är spelet helt obalanserat, då får jag vara nöjd med de 25 timmar jag lagt ner. Är ingen grindare direkt ändå. Speltiden är längre än flesta spel ändå om man jämför mellan kampanjer.

Medlem

Fattar inte att dom inte bryr sig mer, dark zone är ju katastrof emellanåt då det kommer folk som one shottar mig i 175 gear och själv kan jag tömma 4 mag i dom utan att det märks.
Nä det här spelet spelas endast för pve, pvpn är helt död för mig och nu verkar det som om dom ger upp på den avdelningen med.

Medlem
Skrivet av Petrik:

Fattar inte att dom inte bryr sig mer, dark zone är ju katastrof emellanåt då det kommer folk som one shottar mig i 175 gear och själv kan jag tömma 4 mag i dom utan att det märks.
Nä det här spelet spelas endast för pve, pvpn är helt död för mig och nu verkar det som om dom ger upp på den avdelningen med.

Gearscore betyder inte ett jävla skit, jag kan sänka min gearscore ca 30 poäng bara genom att equipa en blåcon pistol i offhanden utan att det påverkar min build alls.

Medlem

Har även sett folk stacka till 500 000 credits/kill och hur man kan hämta oändligt mycket phoenix credits och mats från reward vendor. Nä Massive behöver snabbt råda bot på alla buggar och släppa nytt content som höjer level cap och gear score så alla får en chans att börja om. Inte kul att möta folk i Dark zone med fullt 240 set rerollat till perfektion.

Medlem
Skrivet av Zedilius:

Från World in Conflict till Code in Conflict.

Vad hände med Massive egentligen?

För jävla bra ordvits me like!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haha, snacka om att skyla över hur lätt det är att exploita The Division både före och efter denna patch. Antalet fuskare i det här spelet är över 9000.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Inte lvl 30 än, och väntar nog med det också. Samt hoppas de gör något åt de som glitchat/fuskat/exploitat. Nerför de som har "för mycket dps kontra deras Gear" om massive nu kan komma åt den rätta informationen som hänvisar till folk som "fuskat" så inte fel folk tar skada

Medlem

Personligen så har jag i princip skippat DZ. Fast det handlar mer om att jag blir sjukt stressad av pvp och också är en såpass medioker spelare att nästan alla dödar mig. PvE-delen är dock underhållande ännu.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Kan det gå mycket sämre för ett spel post-launch?


signatur

P.L.U.R

Medlem

varför är det såna problem ? så tråkigt dom måste ju fan skärpa till sig annars skiter jag i detta spel snart.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

varför är det såna problem ? så tråkigt dom måste ju fan skärpa till sig annars skiter jag i detta spel snart.

För att det är Ubisoft som är förläggare, och spelet släpptes troligtvis minst ett år för tidigt (som vanligt).


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Zedilius:

Från World in Conflict till Code in Conflict.

Vad hände med Massive egentligen?

Ubisoft hände


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av Petrik:

Fattar inte att dom inte bryr sig mer, dark zone är ju katastrof emellanåt då det kommer folk som one shottar mig i 175 gear och själv kan jag tömma 4 mag i dom utan att det märks.
Nä det här spelet spelas endast för pve, pvpn är helt död för mig och nu verkar det som om dom ger upp på den avdelningen med.

Gearscore betyder inte ett jävla skit, jag kan sänka min gearscore ca 30 poäng bara genom att equipa en blåcon pistol i offhanden utan att det påverkar min build alls.

Skit samma vad du gör med din gear jag blir fortfarande one shottad. Angående gearscoren antog jag att dom flesta forstog att jag menade att jag har hyfsad gear och inte borde bli oneshottad.

Gen
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:
Skrivet av Gen:

Jaha, kan folk soloa Falcon nu då med hjälp av detta?

Det gör folk utan buggen redan

Med hjälp av glitchen menar du?

Medlem

Jag spelar inte spelet längre, väntar ett år eller något så allt blir fixat och alla utlovade DLC:s har släppts.
Spelet har fortfarande potential tycker jag men det måste fixas.
Framförallt hacks och exploits.

Medlem
Skrivet av Zedilius:

Från World in Conflict till Code in Conflict.

Vad hände med Massive egentligen?

dom lät sig köpas av ubisoft

Medlem

Ha ha den här patchen.
Går inte så bra för dom.
Hade så grymt roligt från början när spelet släpptes.
Extremt trist att det blev så här.
Men bara tanken på att man kan sola Falcon och dess extrema glitch, tar ej någon skada och få bästa lotten hur många gånger man vill. Och denna bugg + ett x antal glitchar till. Får mig att få extremt ont i huvudet

Patchen släpptes 12 April. Det är nu är det 21 och händer inte så mycket. Folk använder glitchar höger och vänster och har alldeles för bra gear. Och inget händer för att fixa problemet.
Visst, dom behöver inte fixa allt på en gång. Men kom igen.
En fix för att fixa Falcon skulle göra mycket. Men som det känns just nu är det försent. Skadan har gjort alldeles för stor verkan. Är nästan för sent nu.
Det där ska vara fixat redan efter 1-2 dar efter patch. När dom vet om problemet.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av SWEBarb:

varför är det såna problem ? så tråkigt dom måste ju fan skärpa till sig annars skiter jag i detta spel snart.

För att det är Ubisoft som är förläggare, och spelet släpptes troligtvis minst ett år för tidigt (som vanligt).

Ubisoft är inte bara förläggare/utgivare, de har utvecklat spelet. Massive är helägt av Ubisoft, alltså bara en filial.


signatur

Jump in.

Medlem

 ¸. * ● ¸ ....somewhere° in a parallel universe* ●.Ubisoft...° ☾ makes a complete Game ☾★ °

Medlem

De verkar ju ha gett upp på spelet redan...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar