origin konto med massa spel

Medlem
origin konto med massa spel

bf3 bf4, star wars battlefront,, titanfall
knappt använt säljes för billig peng då min pc är broke

Medlem

Jag vill inte spamma sönder din tråd. Men "massa spel"... 4 stycken?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Robanky:

bf3 bf4, star wars battlefront,, titanfall
knappt använt säljes för billig peng då min pc är broke

Definera "billig peng"?

Och dessutom kan du ju spara kontot tills när du fixar en ny. Såvida du inte bara krälar efter pengar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dessutom är det inte riktigt lagligt att sälja kontot. Det är helt emot EAs TOS att sälja kontot och om det upptäcks så blir det bannat.

Medlem

Och att du faktiskt skulle kunna säga att de blivit hackat o få tillbaka de om dina bevis e starka nog att de e ditt!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

^^This and ^^This and ^^This and ^^This

Som du troligen förstår nu så är det ingen bra ide att försöka sälja sitt Steam/Origin-konto.

Och det är ju knappast så att dina digitialt nedladdade spel slits även om du spelat dem tills fingrarna blöder. Jag kan inte riktigt förstå den pitchen..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

300 för alla de spelen jag nämnde finns vissa gratis spel man fick med på vissa events som jade empire etc.

Kolla mitt reg datum jag är seriös har väldigt ont om cash. vet man kan bli bannad av EA men kontot är mest inaktivt och ospelat så det finns i stort sätt 0 proof att det är sålt.
Tänkte mig swish så ni som tror jag kommer lura er på 300 kan ju gå vidare eller köpa spelen för fullpris, detta är mer till för folk som kanske vill ha men inte har råd med alla spelen

PM vid intresse

1
Skriv svar