The Divisions svåra DPS-bugg fixad

Robot
Medlem
The Divisions svåra DPS-bugg fixad

Buggen gjorde* ^^

Medlem

Skadan med övergearade spelare sen man kunde farma incursion kvarstår ju fortfarande så skadan är ju redan skedd.

Medlem

Märks att buggar som fixas dåligt skadar. Spelarantalet har gått ner med 45% de senaste 30 dagarna på Steam-versionen.

Medlem

Tror många har slutat på grund av alla glitchar går inte tävla mot folk som gör de om man vill vara på samma nivå så måste man glitcha... men hur kul är de att sitta och harva samma sak om och om... Omväxling förnöjer.

Medlem

Så vad blir nästa spännande bug för något?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Incursions är fortfarande inte fixat vad jag har hört. Finns något sätt som får AI att skjuta sönder APC:n. Så att skriva i patch notes att APC:n bara kan ta skada från C4 stämmer inte..... :/


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Se det inte som buggar, se det som utmaningar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gen
Medlem

Glömde testa den igår i vetenskapligt syfte

Medlem

Ja dom har en lång väg kvar, blev för 30 sekunder sen dödad i darkzone av 2 personer som förflyttar sig otroligt snabbt och genom byggnader, dödar en utan att dom behöver ser en verkar det som och sågs inte som rogues på kartan (dock i världen vid ögonkontakt). behövs väl inte tillägas att dom gör sjuk skada, dvs one shottar utan problem med vilket vapen som helst.
Och detta i hela darkzone, menar med såna fusk som inte görs något åt är det inte konstigt att spelar antalet sjunker

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ja dom har en lång väg kvar, blev för 30 sekunder sen dödad i darkzone av 2 personer som förflyttar sig otroligt snabbt och genom byggnader, dödar en utan att dom behöver ser en verkar det som och sågs inte som rogues på kartan (dock i världen vid ögonkontakt). behövs väl inte tillägas att dom gör sjuk skada, dvs one shottar utan problem med vilket vapen som helst.
Och detta i hela darkzone, menar med såna fusk som inte görs något åt är det inte konstigt att spelar antalet sjunker

Allt detta gör att jag för tillfället inte ens rör vid Dark Zone ens med tång, hur kul är det att bara bli oneshottad av fuskare (som dessutom tål hiskeligt mycket)? >_<


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ja dom har en lång väg kvar, blev för 30 sekunder sen dödad i darkzone av 2 personer som förflyttar sig otroligt snabbt och genom byggnader, dödar en utan att dom behöver ser en verkar det som och sågs inte som rogues på kartan (dock i världen vid ögonkontakt). behövs väl inte tillägas att dom gör sjuk skada, dvs one shottar utan problem med vilket vapen som helst.
Och detta i hela darkzone, menar med såna fusk som inte görs något åt är det inte konstigt att spelar antalet sjunker

Såg precis ut som att en kille sköt hagel med sin AK. Så mycket skott hade han i luften. Har survival link på snabbknapp på musen men hann ändå inte aktivera den trots att jag var med när han kom. Verkar dock vara lite mindre fuskande rogues nu när det krävs lite mer för att fuska. Till incursion kom det ju dock fram en ny glitch.

Det är jävligt synd för det är ett riktigt kul spel att spela med polare när det är som bäst.

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Märks att buggar som fixas dåligt skadar. Spelarantalet har gått ner med 45% de senaste 30 dagarna på Steam-versionen.

Inte bara buggar, spelet är tomt och tråkigt. Tappade intresset första veckan.

Medlem
Skrivet av Azureye:

Incursions är fortfarande inte fixat vad jag har hört. Finns något sätt som får AI att skjuta sönder APC:n. Så att skriva i patch notes att APC:n bara kan ta skada från C4 stämmer inte..... :/

Att AIn kunde göra jobbet åt en var lögn som en snubbe på reddit spred för att se vad som hände, läs hela storyn här https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4g6osh/hey_rthe... lite kul att både gamespot och ign rapporterade om denna "glitchen" utan att ens testa först

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av Azureye:

Incursions är fortfarande inte fixat vad jag har hört. Finns något sätt som får AI att skjuta sönder APC:n. Så att skriva i patch notes att APC:n bara kan ta skada från C4 stämmer inte..... :/

Att AIn kunde göra jobbet åt en var lögn som en snubbe på reddit spred för att se vad som hände, läs hela storyn här https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4g6osh/hey_rthe... lite kul att både gamespot och ign rapporterade om denna "glitchen" utan att ens testa först

Åh fan! Det var mer än jag visste. Men det var ju skönt att det inte går att glitcha incursions längre då. Dock så är det väldigt illa när en developer spelar (i marknadsföringssyfte) med en Twitch-streamer som har fullt 240 gear och säger: "Nice gear you have. I see that you have all the pieces from the incursion. Good job." utan att fatta att han har glitchat! DET GÅR INTE ATT HA FULLT 240 GEAR. Och har man inte koll på det som developer, ja vad säger man...


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

1
Skriv svar