Jocke kopplar på modet och spelar skrikskräckisen The Visitor i VR

Robot
Jocke kopplar på modet och spelar skrikskräckisen The Visitor i VR

Jag är glad att det inte var jag.


Inaktiv
Jocke kopplar på modet och spelar skrikskräckisen The Visitor i VR

Kan ni inte göra en genomspelning av Dreadhalls?

Medlem

"aaaah, hon är ju helt sönder-blodig.....men varför var hon så stor?" Tack för att man fick ett rejält skratt idag också


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Borde inte buggiga spel göra upplevelsen i VR extra läskig egentligen? Nu syftar jag inte just på det här spelet men tänker mig om man spelar nått spel som inte är meningen att vara läskigt och så vips så försvinner en NPC rakt framför ens ansikte medans den snackar med en. Eller typ flyger och sprattlar överallt haha

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Houratronic:

Borde inte buggiga spel göra upplevelsen i VR extra läskig egentligen? Nu syftar jag inte just på det här spelet men tänker mig om man spelar nått spel som inte är meningen att vara läskigt och så vips så försvinner en NPC rakt framför ens ansikte medans den snackar med en. Eller typ flyger och sprattlar överallt haha

Haha, säkert.


signatur
Medlem

Köpte precis denna för hela 9kr. Helt på tok för kort, men jag hoppade minsann till Så tja, småkul...kunde haft lite content också bara Kan dock vara kul att låta folk som inte testat VR tidigare få uppleva.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar