Säkra ditt Steam-konto - få bättre matchmaking i Counter-Strike

Robot
Säkra ditt Steam-konto - få bättre matchmaking i Counter-Strike

Valve satsar på säkerhet, är månne CS-konton mest drabbade av hack?

#counter-strike-global-offensive


Medlem
Säkra ditt Steam-konto - få bättre matchmaking i Counter-Strike

Ge oss ditt telefonnummer så att vi kan sälja det till Telemarketing-företag!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Ge oss ditt telefonnummer så att vi kan sälja det till Telemarketing-företag!

Bara att ringa upp Nix och blocka ditt nummer, bästa jag gjort i mitt vuxna liv.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Bojkott:

Ge oss ditt telefonnummer så att vi kan sälja det till Telemarketing-företag!

Bara att ringa upp Nix och blocka ditt nummer, bästa jag gjort i mitt vuxna liv.

Förutom att Nix inte alltid funkar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här är väl gjort för att slippa hackare och smurfkonton. Samt förhoppningsvis ryssar.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Ge oss ditt telefonnummer så att vi kan sälja det till Telemarketing-företag!

Skaffa truecaller, 10 gånger bättre än nix

Medlem

Tycker det är en strålande idé. Och ett företag som Valve tjänar inget på att sälja vidare telefonnummer.

Medlem

Fantastiskt! Hoppas många hoppar på!

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Bojkott:

Ge oss ditt telefonnummer så att vi kan sälja det till Telemarketing-företag!

Bara att ringa upp Nix och blocka ditt nummer, bästa jag gjort i mitt vuxna liv.

Mitt nummer är redan Nixat, men detta är något som företag kan kringgå genom att samarbeta med varandra. Om jag t.ex. godkänner att Steam delar med sig av mina uppgifter till deras samarbetspartners så är det fritt fram för dem att kontakta mig. Dock har jag fått betydligt färre samtal från försäljare sen jag Nixade, så det är helt klart något att rekommendera trots kryphålen.

Medlem

Allt vad folk har problem med telefonförsäljare. Är det så svårt att bara säga nej och vara klar med "samtalet"?

Medlem
Skrivet av Json_81:
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa

Amen

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Ge oss ditt telefonnummer så att vi kan sälja det till Telemarketing-företag!

Skulle inte tro att de gör sånt. Har aldrig hänt förut ändå. Samt att sånt där glötteri med att Nixa. De funkar inte. Skaffa hemligt nummer så räcker det.

Medlem
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Json_81:
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa

Amen

Bara jag som tycker att svenska 12 åringar är värst då?

Medlem
Skrivet av Zippy:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Json_81:
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa

Amen

Bara jag som tycker att svenska 12 åringar är värst då?

Spelar från centraleuropa så får inte så många spel med scandinavier tyvärr. Dock många tyskar, britter och fransmän. Ryssarna är mest jobbiga för dom vägrar prata engelska. Men rötägg finns överallt såklart

Medlem
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Zippy:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Json_81:
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa

Amen

Bara jag som tycker att svenska 12 åringar är värst då?

Spelar från centraleuropa så får inte så många spel med scandinavier tyvärr. Dock många tyskar, britter och fransmän. Ryssarna är mest jobbiga för dom vägrar prata engelska. Men rötägg finns överallt såklart

Ja ryssarna är verkligen helfestliga! Men det brukar faktiskt räcka att prata lite med dom. När dom kör på sin russki i 200kmh så vill jag också vara med och kan tex prata om vädret och sånt (självklart på svenska). Brukar inte behövas mer än en runda med oavbruten svenska för att dom ska förstå att inte hela världen pratar ryska. Annars finns ju mute

Medlem
Skrivet av Devilholk:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Zippy:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Json_81:
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa

Amen

Bara jag som tycker att svenska 12 åringar är värst då?

Spelar från centraleuropa så får inte så många spel med scandinavier tyvärr. Dock många tyskar, britter och fransmän. Ryssarna är mest jobbiga för dom vägrar prata engelska. Men rötägg finns överallt såklart

Ja ryssarna är verkligen helfestliga! Men det brukar faktiskt räcka att prata lite med dom. När dom kör på sin russki i 200kmh så vill jag också vara med och kan tex prata om vädret och sånt (självklart på svenska). Brukar inte behövas mer än en runda med oavbruten svenska för att dom ska förstå att inte hela världen pratar ryska. Annars finns ju mute

Svenska 12-åringar må vara jobbiga också, men de är i alla fall dubbelt så bra på spelet som vilken ryss som helst. Ryssar har alltid: Dåligt internet, dålig dator, dålig mic, dålig engelska samt urusla färdigheter. De gillar dessutom att klaga på Sverige, detta trots att jävligt många av dom sätter svenska flaggan på sin profil och försöker låtsas vara från Sverige. Jag har frågat uppskattningsvis över 600 ryssar varför de gör så. Inte en enda har velat ge ett svar.

Att ryssar fuskar överlägset mest är en annan anledning.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av Devilholk:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Zippy:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Json_81:
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa

Amen

Bara jag som tycker att svenska 12 åringar är värst då?

Spelar från centraleuropa så får inte så många spel med scandinavier tyvärr. Dock många tyskar, britter och fransmän. Ryssarna är mest jobbiga för dom vägrar prata engelska. Men rötägg finns överallt såklart

Ja ryssarna är verkligen helfestliga! Men det brukar faktiskt räcka att prata lite med dom. När dom kör på sin russki i 200kmh så vill jag också vara med och kan tex prata om vädret och sånt (självklart på svenska). Brukar inte behövas mer än en runda med oavbruten svenska för att dom ska förstå att inte hela världen pratar ryska. Annars finns ju mute

Svenska 12-åringar må vara jobbiga också, men de är i alla fall dubbelt så bra på spelet som vilken ryss som helst. Ryssar har alltid: Dåligt internet, dålig dator, dålig mic, dålig engelska samt urusla färdigheter. De gillar dessutom att klaga på Sverige, detta trots att jävligt många av dom sätter svenska flaggan på sin profil och försöker låtsas vara från Sverige. Jag har frågat uppskattningsvis över 600 ryssar varför de gör så. Inte en enda har velat ge ett svar.

Att ryssar fuskar överlägset mest är en annan anledning.

Ett tips till er alla är att skaffa Faceit om ni ska spela seriöst. Ca 30kr/månad men de är 128 tick och alla i premium matcherna spelar för att vinna! Inte mycket ryssar och det körs med ELO där man i princip kan komma upp till att spela på proffsnivå. Min upplevelse av MM är när man kommit upp till Global är det väldigt blandad nivå på spelarna där vissa är semiproffs och vissa spelar som om de vore i ranken DMG. De spelas även turneringar varje dag som man kan söka in som solo eller fullt lag. Om ni vill börja lira för att vinna så kan jag verkligen rekommendera denna tjänst

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av Devilholk:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Zippy:
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Json_81:
Skrivet av redruM:

Samt förhoppningsvis ryssar.

Vore det bästa

Amen

Bara jag som tycker att svenska 12 åringar är värst då?

Spelar från centraleuropa så får inte så många spel med scandinavier tyvärr. Dock många tyskar, britter och fransmän. Ryssarna är mest jobbiga för dom vägrar prata engelska. Men rötägg finns överallt såklart

Ja ryssarna är verkligen helfestliga! Men det brukar faktiskt räcka att prata lite med dom. När dom kör på sin russki i 200kmh så vill jag också vara med och kan tex prata om vädret och sånt (självklart på svenska). Brukar inte behövas mer än en runda med oavbruten svenska för att dom ska förstå att inte hela världen pratar ryska. Annars finns ju mute

Svenska 12-åringar må vara jobbiga också, men de är i alla fall dubbelt så bra på spelet som vilken ryss som helst. Ryssar har alltid: Dåligt internet, dålig dator, dålig mic, dålig engelska samt urusla färdigheter. De gillar dessutom att klaga på Sverige, detta trots att jävligt många av dom sätter svenska flaggan på sin profil och försöker låtsas vara från Sverige. Jag har frågat uppskattningsvis över 600 ryssar varför de gör så. Inte en enda har velat ge ett svar.

Att ryssar fuskar överlägset mest är en annan anledning.

Det är inte okej att dra alla från ett visst land eller en viss folkgrupp över en kam. Jag kommer att radera inlägg som gör det i fortsättningen då det dels skapar en oerhört otrevlig stämning men också därför att vi på FZ:a vill arbeta för ett inkluderande: oavsett var man kommer ifrån eller hur man ser ut.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Ge oss ditt telefonnummer så att vi kan sälja det till Telemarketing-företag!

De kränger telefonnummer + vilken typ av spel du spelar till informationsbrokers som i sin tur säljer informationen till marknadsföringsföretag (banner ads och liknande skit). Sån här information är värd miljoner $ för företag med många kunder som Steam.

Läs licensavtalet och user agreement innan ni klickar OK nästa gång. Eller skaffa en sekundär telefon enbart för registrering som ni fyller på 50 kr per år för att hålla nummret levande.

Skrivet av purjo:

Bara att ringa upp Nix och blocka ditt nummer, bästa jag gjort i mitt vuxna liv.

NIX fungerar inte på internet och utomlands skiter de i svensk lagstiftning. Och detta handlar inte om telefonförsäljare utan om marknadsföring på internet.

Skrivet av ecHo!:

Tycker det är en strålande idé. Och ett företag som Valve tjänar inget på att sälja vidare telefonnummer.

Fel, se ovan.

Skrivet av Luciphear:

Allt vad folk har problem med telefonförsäljare. Är det så svårt att bara säga nej och vara klar med "samtalet"?

Igen - handlar inte om telefonsäljare.

1
Skriv svar