The Elder Scrolls: Legends – Hearthstone-konkurrenten kan betatestas nu

Robot
The Elder Scrolls: Legends – Hearthstone-konkurrenten kan betatestas nu
Medlem
The Elder Scrolls: Legends – Hearthstone-konkurrenten kan betatestas nu

Kan va kul

Medlem

Jag har alltid tyckt att Elder Scrolls art design är lite generisk eftersom de siktar mot realism. Vilket rent subjektivt känns trist.

Gameplayet ser ju bra ut däremot. Får ge det en chans!

Medlem
Medlem

Reggar man för kod?
Någon som har en kod över?

Medlem
Skrivet av BeeJac:

nytänkande


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Så Zenimax stämmer Mojang för att "Scrolls" är för likt deras ip...och nu gör dom i stort sett en "copy paste" på Hearthstone -_-

Näää ja ä int bitter!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Så Zenimax stämmer Mojang för att "Scrolls" är för likt deras ip...och nu gör dom i stort sett en "copy paste" på Hearthstone -_-

Näää ja ä int bitter!!

Scrolls var iofs rätt trist. Dessutom så handlade det om namnet, inte om själva idén. :/


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Har aldrig spelat något digitalt kortspel. Har inte tilltalat mig. Kanske borde testa något nån gång...?

Medlem
Skrivet av enborn:

Har aldrig spelat något digitalt kortspel. Har inte tilltalat mig. Kanske borde testa något nån gång...?

Kan varmt rekommendera Harpan. Finns gratis på de flesta datamaskiner.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Tobias Solem:
Skrivet av Javas:

Så Zenimax stämmer Mojang för att "Scrolls" är för likt deras ip...och nu gör dom i stort sett en "copy paste" på Hearthstone -_-

Näää ja ä int bitter!!

Scrolls var iofs rätt trist. Dessutom så handlade det om namnet, inte om själva idén. :/

Jag skrev lite otydligt men det var det jag menade Dom klagade på att namnet var för likt, så det här tycker jag är rätt ironiskt


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tobias Solem:
Skrivet av Javas:

Så Zenimax stämmer Mojang för att "Scrolls" är för likt deras ip...och nu gör dom i stort sett en "copy paste" på Hearthstone -_-

Näää ja ä int bitter!!

Scrolls var iofs rätt trist. Dessutom så handlade det om namnet, inte om själva idén. :/

Scrolls var långt ifrån trist.

Mycket kul att de blandar kortspel med figurer och gör det hela mycket mer strategiskt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skalla alla nu för tiden göra sitt eget "kort spel", "Team Fortress 2" och MOBA...

1
Skriv svar