Lista – 10 minnesvärda Xbox 360-spel

Robot
Lista – 10 minnesvärda Xbox 360-spel
Lista – 10 minnesvärda Xbox 360-spel

"Gears of War" är "bästast", enligt mig


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Crackdown leder för mig som bästa exklusiva 360titel.

Medlem

Call of duty 3 var en av mina favoriter. Jäkligt bra spel

Releasehästryttare

Inget Ninja gaiden 2 ?

"shame shame" "ding ding ding"

Medlem

Finns många bra spel på 360, men de flesta spelade jag på PC. Gears of War är nog det jag njutit mest av på XB360.

Medlem

Det var till min xbox 360 jag köpte ett begagnat mass effect för 80 kronor. Blev helt såld på serien efter dess! (Även om äventyret fortsattes på PC). De minnena är mig varmt om hjärtat och nog min bästa upplevelse med xbox 360

Medlem

Castle Crashers ! Nog enda x låde spel jag spelat

Medlem

Red Dead Redemption. Spelet som fick mig att förstå att det faktiskt går att spela på konsol...även om PC alltid kommer vara nr 1. Håller tummarna hårt för att ryktena stämmer om en ny.

Medlem
Medlem

Bad Company (den första). Hade så jäkla kul online.


signatur

Jäh!

Medlem

Körde Skyrim till konsol när det kom så det är ju svårslaget. Red Dead Redemption är ju också en av de bästa spelupplevelserna man haft överhuvudtaget.

trials
lego spelen
rayman
alan wake
peggle
mark of the ninja
wwe smackdown vs raw
splosion man
red dead redemption
plants vs zombies


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Chrester:

Bad Company (den första). Hade så jäkla kul online.

Jag med. Fortfarande det bästa Battlefield spelet enligt mig.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Tittar på flera av de där spelen och inser att flera är bättre på PC än på tv-spel, inte minst styrningen.

Blir lite modfällt när det uppenbart är så att tv-spelsskalan på betygen är anpassad för tv-spel och inte för spel rent generellt. Kanske till och med skulle kalla det för "handikapp". Menar man verkligen att ett FPS på ett tv-spel är lika bra som ett FPS på datorn om båda får en femma i betyg?

Tydligare än såhär kan man inte göra PC MASTERRACE av den enkla anledningen att tv-spelsskalan är anpassad neråt. "Det är bra för att vara tv-spel".

För de som inte förstår ordet tv-spel så är det vad konsollerna hette innan man behövde ett bättre namn på det för att sälja samma sak.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Halo 3,4
Gears of War 1,2,3
Condemned: Criminal Origins
Condemned 2: Bloodshot
Kameo: Elements of Power
Alan Wake

Några som jag gilla

Medlem

Alan Wake.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av Kane:

Tittar på flera av de där spelen och inser att flera är bättre på PC än på tv-spel, inte minst styrningen.

Blir lite modfällt när det uppenbart är så att tv-spelsskalan på betygen är anpassad för tv-spel och inte för spel rent generellt. Kanske till och med skulle kalla det för "handikapp". Menar man verkligen att ett FPS på ett tv-spel är lika bra som ett FPS på datorn om båda får en femma i betyg?

Tydligare än såhär kan man inte göra PC MASTERRACE av den enkla anledningen att tv-spelsskalan är anpassad neråt. "Det är bra för att vara tv-spel".

För de som inte förstår ordet tv-spel så är det vad konsollerna hette innan man behövde ett bättre namn på det för att sälja samma sak.

Du menar konsol, inte Tv-spel va?

De är två helt olika saker med två olika innebörd. =P

Medlem

Tenchu Z
Ace Combat 6
Earth Defense Force 2017
Dead or Alive 4

Medlem

Halo Reach
Halo 4
Gears of war serien
Bad company 1
Enslaved
Alan Wake


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Mass effect, Gears of war, Fallout: New vegas, The wolf among us.

Vila i frid Xbox 360.

Ambassadör
Xbox

Mass effect
Skyrim
Red Dead Redemption
Kingdoms of Amalur
Witcher 2
Fallout NV
Dragon Age Origins


signatur

Jump in.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

trials
lego spelen
rayman
alan wake
peggle
mark of the ninja
wwe smackdown vs raw
splosion man
red dead redemption
plants vs zombies

"Iego"-spelen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_646:
Skrivet av Kane:

Tittar på flera av de där spelen och inser att flera är bättre på PC än på tv-spel, inte minst styrningen.

Blir lite modfällt när det uppenbart är så att tv-spelsskalan på betygen är anpassad för tv-spel och inte för spel rent generellt. Kanske till och med skulle kalla det för "handikapp". Menar man verkligen att ett FPS på ett tv-spel är lika bra som ett FPS på datorn om båda får en femma i betyg?

Tydligare än såhär kan man inte göra PC MASTERRACE av den enkla anledningen att tv-spelsskalan är anpassad neråt. "Det är bra för att vara tv-spel".

För de som inte förstår ordet tv-spel så är det vad konsollerna hette innan man behövde ett bättre namn på det för att sälja samma sak.

Du menar konsol, inte Tv-spel va?

De är två helt olika saker med två olika innebörd. =P

Nej, det är samma sak.

Skribent

Hade väldigt kul tillsammans med den här liraren:

Annars Viva Pinata, Fable 2 och Alan Wake! Good times!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Mass Effect.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Kane:

Tittar på flera av de där spelen och inser att flera är bättre på PC än på tv-spel, inte minst styrningen.

Blir lite modfällt när det uppenbart är så att tv-spelsskalan på betygen är anpassad för tv-spel och inte för spel rent generellt. Kanske till och med skulle kalla det för "handikapp". Menar man verkligen att ett FPS på ett tv-spel är lika bra som ett FPS på datorn om båda får en femma i betyg?

Tydligare än såhär kan man inte göra PC MASTERRACE av den enkla anledningen att tv-spelsskalan är anpassad neråt. "Det är bra för att vara tv-spel".

För de som inte förstår ordet tv-spel så är det vad konsollerna hette innan man behövde ett bättre namn på det för att sälja samma sak.

Eller också är det en SMAKSAK vad man gillar?
Vissa vill lägga ut 20 000 på en dator (klagar inte, gjort det själv) för att få bästa upplevelsen och spela med mus och tangentbord. Vissa föredrar köpa en billig konsol och bara spela.
Styrningen är helt personligt vilket man föredrar. Spelar själv i stort ett allt som går med handkontroll på pc med. Föredrar helt enkelt sitta med en sån än mus och tangentbord. Smaksak med andra ord. Enda gången jag tar till m+tgb är om spelar fps online på pc, eftersom alla andra gör det med.

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Kane:

Tittar på flera av de där spelen och inser att flera är bättre på PC än på tv-spel, inte minst styrningen.

Blir lite modfällt när det uppenbart är så att tv-spelsskalan på betygen är anpassad för tv-spel och inte för spel rent generellt. Kanske till och med skulle kalla det för "handikapp". Menar man verkligen att ett FPS på ett tv-spel är lika bra som ett FPS på datorn om båda får en femma i betyg?

Tydligare än såhär kan man inte göra PC MASTERRACE av den enkla anledningen att tv-spelsskalan är anpassad neråt. "Det är bra för att vara tv-spel".

För de som inte förstår ordet tv-spel så är det vad konsollerna hette innan man behövde ett bättre namn på det för att sälja samma sak.

Eller också är det en SMAKSAK vad man gillar?

Vad man gillar är en smaksak. Vad som är bäst är det inte.

Medlem

HALO: Anniversary. Ett sent kommande spel som gav oss chansen att återuppleva platsen där Xbox i sanning startade.

Medlem
Skrivet av anon_646:

Du menar konsol, inte Tv-spel va?

De är två helt olika saker med två olika innebörd. =P

Jag menar precis vad jag skrev. Sätter man läppstift på en gris är det fortfarande en gris... ...i läppstift.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

12
Skriv svar