Panik i majsen – skrämmande gameplay-premiär för Outlast 2

Robot
Panik i majsen – skrämmande gameplay-premiär för Outlast 2
MEG
Medlem
Panik i majsen – skrämmande gameplay-premiär för Outlast 2

Kan bli riktigt bra...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Outlast med VR stöd hade rockat. Den första funkade förvånadsvärt bra med O.R + Vorpex


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Children of the corn, the videogame!!!

Medlem

"OUTLANDEEER"


signatur

Det blir bara mer och mer data...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ankh:

Outlast med VR stöd hade rockat. Den första funkade förvånadsvärt bra med O.R + Vorpex

Lägg av. Ska man behöva byta brallor efter varje spelsession?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ankh:

Outlast med VR stöd hade rockat. Den första funkade förvånadsvärt bra med O.R + Vorpex

Lägg av. Ska man behöva byta brallor efter varje spelsession?

Får oss med inkontinens blir det så oavsett vilket spel vi spelar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Allt såg riktigt bra ut förutom de uselt gjorda majsplantorna. Det tog bort inlevelsen från mig. Ska det vara så svårt att få känslan av riktiga växter och att karaktärens hand inte bara famlar i tomma luften?

Medlem
Skrivet av Incal:

Allt såg riktigt bra ut förutom de uselt gjorda majsplantorna. Det tog bort inlevelsen från mig. Ska det vara så svårt att få känslan av riktiga växter och att karaktärens hand inte bara famlar i tomma luften?

När man går genom ett majsfält håller man i regel bara upp armen för att skydda ansiktet mot bladen, man tar inte tag i dem och lyfter undan plantorna.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Incal:

Allt såg riktigt bra ut förutom de uselt gjorda majsplantorna. Det tog bort inlevelsen från mig. Ska det vara så svårt att få känslan av riktiga växter och att karaktärens hand inte bara famlar i tomma luften?

När man går genom ett majsfält håller man i regel bara upp armen för att skydda ansiktet mot bladen, man tar inte tag i dem och lyfter undan plantorna.

Uppenbarligen har du aldrig varit förföljd...i ett majsfält...av skumma typer..i mörker...

själv rycker jag alltid upp växterna med rötterna och lägger de i fin ordning.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag skulle vilja ha något sorts val att skydda mig själv. Någon gång i bland i alla fall

1
Skriv svar