Nu kan du anmäla dig till betan för Cossacks 3

Robot
Medlem
Nu kan du anmäla dig till betan för Cossacks 3

Yes! De äldre var fantastiska LAN spel.

Medlem

Sverige är tydligen ett av de tolv spelbara nationerna.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Bättre det än Stalker i alla fall. Men allra helst hade jag velat se Codename: Outbreak 2.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Bättre det än Stalker i alla fall. Men allra helst hade jag velat se Codename: Outbreak 2.

hade inte haft något emot ett stalker 2

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av PcKaffe:

Bättre det än Stalker i alla fall. Men allra helst hade jag velat se Codename: Outbreak 2.

hade inte haft något emot ett stalker 2

Samma här, bra singleplayer spel.
Har bara spelat Pripyat dock.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jaaa! Cossacks is the shit

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av PcKaffe:

Bättre det än Stalker i alla fall. Men allra helst hade jag velat se Codename: Outbreak 2.

hade inte haft något emot ett stalker 2

Inga fel på Stalker. Men det finns ju redan 3-4st sådana. Codename Outbreak är dock unikt och riktigt bra. Det behöver en uppföljare mycket mer än de andra serierna tycker jag.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av PcKaffe:

Bättre det än Stalker i alla fall. Men allra helst hade jag velat se Codename: Outbreak 2.

hade inte haft något emot ett stalker 2

Inga fel på Stalker. Men det finns ju redan 3-4st sådana. Codename Outbreak är dock unikt och riktigt bra. Det behöver en uppföljare mycket mer än de andra serierna tycker jag.

tre stalker finns det ja, men handlar bara om olika factions i princip i varje del

Medlem

Cossacks 1 var ok, men att inkludera "Ukraina" som land är mycket revisionistiskt, speciellt under det namnet. Kan lika gärna inkludera Pakistan, Taiwan, Skottland, Kalifornien också i så fall.

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Cossacks 1 var ok, men att inkludera "Ukraina" som land är mycket revisionistiskt, speciellt under det namnet. Kan lika gärna inkludera Pakistan, Taiwan, Skottland, Kalifornien också i så fall.

Du har inte så bra koll på historia va? Namnet kan man dock diskutera..

Medlem

Hell yeah. Cossack spelen var en stor del av min barndom. Jag och min broder spelade demot till det första så många gånger.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Abominable:
Skrivet av LoffeLuff:

Cossacks 1 var ok, men att inkludera "Ukraina" som land är mycket revisionistiskt, speciellt under det namnet. Kan lika gärna inkludera Pakistan, Taiwan, Skottland, Kalifornien också i så fall.

Du har inte så bra koll på historia va? Namnet kan man dock diskutera..

Men, inte ens då var territoriet en suverän stat, utan ett ryskt gränsområde mot Polen-Litauen och slavjagande tatarer, som slagit sig fritt från polsk ockupation.

Ukraina är lika mycket Ryssland som Bayern eller Brandenburg är Tyskland, och lika mycket som Götaland är Sverige. Problemet är att det finns ett flertal mer eller mindre självständiga ryska stater, som västländerna försöker spela mot varandra, ungefär som med Taiwan kontra Kina, båda Korea, och Pakistan Indien.

1
Skriv svar