Nytt världsrekord – Dark Souls III klarat på strax över en timme

Robot
Nytt världsrekord – Dark Souls III klarat på strax över en timme
Releasehästryttare
Nytt världsrekord – Dark Souls III klarat på strax över en timme

Såg denna i morse 1.10.42

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg denna i morse 1.10.42

Det där är bara de obligatoriska bossarna. Videon som visas i artikeln är alla bossar.

Medlem

Blev klar med Dark Souls 3 igår. Så otroligt bra spel, världen, atmosfären, musiken och gameplay är alla fantastiska.

Vill ha DLC nu!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Instämmer med föregående talare. Är inte igenom spelet än men det är galet bra.

Releasehästryttare
Skrivet av Striva:
Skrivet av Devan:

Såg denna i morse 1.10.42

Det där är bara de obligatoriska bossarna. Videon som visas i artikeln är alla bossar.

Ah såg det nu, vilket svärd använder han på slutet som gör galet mycket skada ? har rapier +10 på min main och den är inte ens i närheten av lika bra...

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Striva:
Skrivet av Devan:

Såg denna i morse 1.10.42

Det där är bara de obligatoriska bossarna. Videon som visas i artikeln är alla bossar.

Ah såg det nu, vilket svärd använder han på slutet som gör galet mycket skada ? har rapier +10 på min main och den är inte ens i närheten av lika bra...

Ser ut att vara Anri's Straight Sword

Medlem

Klara dark souls.....Jag trodde att man behövde maxa alla covenanter för att riktigt känna att man kommit i närheten av att klara spelet detta är FUSK! Fuuuuuuuuuusk!

NuZ
Testpilot
Skrivet av Striva:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Striva:
Skrivet av Devan:

Såg denna i morse 1.10.42

Det där är bara de obligatoriska bossarna. Videon som visas i artikeln är alla bossar.

Ah såg det nu, vilket svärd använder han på slutet som gör galet mycket skada ? har rapier +10 på min main och den är inte ens i närheten av lika bra...

Ser ut att vara Anri's Straight Sword

Det är det, Svenska Elajjaz kör samma strats och svärdet är riktigt bra.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Fezk:

Blev klar med Dark Souls 3 igår. Så otroligt bra spel, världen, atmosfären, musiken och gameplay är alla fantastiska.

Vill ha DLC nu!

Nja, världen/atmosfären är mörk och deprimerande lägg sedan till all frustration och alla gånger man dör. Kört igenom spelet 1 gång men va ingen spelglädje direkt mer än över när man äntligen "va klar" me skiten:D

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Fezk:

Blev klar med Dark Souls 3 igår. Så otroligt bra spel, världen, atmosfären, musiken och gameplay är alla fantastiska.

Vill ha DLC nu!

Nja, världen/atmosfären är mörk och deprimerande lägg sedan till all frustration och alla gånger man dör. Kört igenom spelet 1 gång men va ingen spelglädje direkt mer än över när man äntligen "va klar" me skiten:D

Det är ju p.g.a den mörka/döende/deprimerande världen som gör det så fruktansvärt bra,
världen känns mer levande än något annat spel fastän det är det motsatta den är. Har man sett/läst Berserk så blir man ännu ett större fan då det har väldigt mycket likheter.

Visst kan man bli lite frustrerad över något, men det är inget som drar ner min spelglädje överhuvudtaget. Har man spelat dom tidigare spelen i serien blir man ju även van plus att spelen blir lättare.
Det kanske är så att du är relativt ny till spelserien? Detta kan nog leda till större frustrationer.

Jag tycker inte det finns något negativt med att man dör i Dark Souls alls. Jag gillar en utmaning och det är vad detta spel ger dig.

När jag var klar med spelet tänkte jag bara "wow, vilket jävla bra spel".

Alla är vi olika och jag håller inte med dig alls ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Och jag som inte ens börjat med spelet ännu...

1
Skriv svar