Borderlands 3 blir Gearbox nästa spel

Robot
Borderlands 3 blir Gearbox nästa spel
Medlem
Borderlands 3 blir Gearbox nästa spel

Borderlands var fruktansvärt i mitt tycke. Borderlands 2 känns bättre där emot men jag önskar bara att det fanns ett "sandbox mode" likt det i Diablo 3. Får se vad det blir denna gången.

shi
Medlem
Skrivet av Luciphear:

Borderlands var fruktansvärt i mitt tycke. Borderlands 2 känns bättre där emot men jag önskar bara att det fanns ett "sandbox mode" likt det i Diablo 3. Får se vad det blir denna gången.

Det upplägget låter snarlikt upplägget i The Division Men jag håller helt och hållet med! I endgame content borde man kika lite mer på sidequest som är omspelbara och raids med mera.

Medlem

Önskar bara att de kunde låta Telltale skriva manuset, nu när de fått alla huvudspelens berättelser att se ut som om de skrivits av en treåring som bara kommunicerar genom memes vid jämförelse med Tales.

Medlem

Ja, nu när Anthony Burch inte längre jobbar på Gearbox så kanske dom anlitar en faktiskt kompetent person att ta över manusarbetet.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Releasehästryttare

Oh yes, trodde inte jag skulle gilla borderlands 2 när jag spelade det för första gången .. men det va grymt kul, skippade pre-sequel för "alla" sa att det va sämre än borderlands 2 .. så #makeborderlandsgreatagain

Medlem

Efter de första två riktigt bra spelen kom pre-sequel som jag inte spelat men läst ska vara lite samma, och jag tror de måste göra något som skiljer sig från det vi känner som Borderlands för att det ska bli fräscht och kul igen, och inte stagnerat. Och att ändra mycket är ju alltid vanskligt.

Så rulla tärningen, det ska bli intressant.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Inget om Colonial Marines 2? Det var ju en succé enligt Pitchford.

Medlem

Härligt!! 1:an var okej men 2:an tyckte ja mycket om. Perfekta co-op spel. Mer sånt är folket

Medlem
Skrivet av Paddington:

Efter de första två riktigt bra spelen kom pre-sequel som jag inte spelat men läst ska vara lite samma, och jag tror de måste göra något som skiljer sig från det vi känner som Borderlands för att det ska bli fräscht och kul igen, och inte stagnerat. Och att ändra mycket är ju alltid vanskligt.

Så rulla tärningen, det ska bli intressant.

Skulle vilja se en revamp av vapnen och lootet, göra det lite som Hellgate:Londons*, med moddar och grejer och olika typer av projektilvapen (sågblag, pålar m.m.) och meleevapen +renodlade meleeklasser.

*ja jag är nog en av de få som faktiskt gillade det, men det var nog främst pga. lootsystemet,


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Borderlands 2: The After-Sequel


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem

Borderlands: The Next Game.

Nej nu var jag elak. Sånt kan man spara till CoD och Assassin's Creed.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar