Håll i hatten! Fox News tar sig an The Division

Robot
Medlem
Håll i hatten! Fox News tar sig an The Division

Delade själv detta klipp i förmiddags och den är riktigt rolig
Undrar vad Ubisoft svarar?

Medlem

Haha, störtskönt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

OH boy! vilken finish på den där rapporten! perfekta avslutningen.

Medlem

Haha, oväntat ändå trots att man hade på känn vad som skulle komma.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Är spelet bra? Jag fick för mig att "alla" klagade när det släpptes. Fast det är väl standard numera när spel släpps och sen blir det bättre efter ett tag.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Är spelet bra? Jag fick för mig att "alla" klagade när det släpptes. Fast det är väl standard numera när spel släpps och sen blir det bättre efter ett tag.

Jag trodde det skulle suga pga bullet sponging men jag tyckte mot förmodan om spelet en hel del. Det, liksom alla andra spel, är inte för alla men kolla in spelvideos och bilda dig en uppfattning


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Är spelet bra? Jag fick för mig att "alla" klagade när det släpptes. Fast det är väl standard numera när spel släpps och sen blir det bättre efter ett tag.

Det jag hört från polare är att det blev bättre men sen blev det skitdåligt.

Medlem
Skrivet av Quicken:
Skrivet av Pretorian24:

Är spelet bra? Jag fick för mig att "alla" klagade när det släpptes. Fast det är väl standard numera när spel släpps och sen blir det bättre efter ett tag.

Det jag hört från polare är att det blev bättre men sen blev det skitdåligt.

Det är ungefär så ja. Det är inte värt att lägga ner tid på numera tyvärr.

Medlem

Är väl inte förvånande. The Division är ju mer eller mindre allt det alla konservativa vapenkåta hönshjärnor drömmer våta drömmar om. Kämpa för totalitarism och få fria händer att meja ner alla "skurkar" och "misstänkta".

Medlem

Blir att avakata att spela Divisions tills de kommer en mirakel patch som fixar allt...

Medlem

Haha mäktigt så ubisoft/massive hoppas dom vaknar

Medlem

tbh detta måste vara det mest misslyckade spelet sen watch dogs.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Är spelet bra? Jag fick för mig att "alla" klagade när det släpptes. Fast det är väl standard numera när spel släpps och sen blir det bättre efter ett tag.

Jag har riktigt roligt med det. Väldigt lyckat spel.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Gen
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Är spelet bra? Jag fick för mig att "alla" klagade när det släpptes. Fast det är väl standard numera när spel släpps och sen blir det bättre efter ett tag.

Resan till max level är magisk. Spelet är extremt vackert, har en enastående detaljrikedom och roliga main missions. Därefter blir det ett grind MMO som vilket annat spel men de ca 50h man kan investera i SP gör det väl värt slantarna.

Medlem

270 timmars in i spelet så tycker jag det är i grunden ett bra spel men Ubisoft har flera gånger visat att de inte bryr sig så värst mycket om titeln. Det är utan tvekan det trasigaste spelet jag spelat vid release och ca 3-4 spelare av 10 verkar använda något hack av olika slag, mestadels för PVE farming men även för PVP vilket förstört spelet.

Antingen så oneshottas man genom en bil/vägg i DZ eller så teleporterar någon in när man extractar loot alt så blir man buren i pve när någon i gruppen drar ut en 9999 dmg gun med sjuk rpm, wallhack, teleport/blink och bara plöjer ner allt åt en.

Gen
Medlem
Skrivet av Elixx:

270 timmars in i spelet så tycker jag det är i grunden ett bra spel men Ubisoft har flera gånger visat att de inte bryr sig så värst mycket om titeln. Det är utan tvekan det trasigaste spelet jag spelat vid release och ca 3-4 spelare av 10 verkar använda något hack av olika slag, mestadels för PVE farming men även för PVP vilket förstört spelet.

Antingen så oneshottas man genom en bil/vägg i DZ eller så teleporterar någon in när man extractar loot alt så blir man buren i pve när någon i gruppen drar ut en 9999 dmg gun med sjuk rpm, wallhack, teleport/blink och bara plöjer ner allt åt en.

Jag har faktiskt aldrig märkt av PvE daily hackers. Iofs har jag heller inte 270 timmar på mitt konto utan 85 så det är väl därför.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Elixx:

270 timmars in i spelet så tycker jag det är i grunden ett bra spel men Ubisoft har flera gånger visat att de inte bryr sig så värst mycket om titeln. Det är utan tvekan det trasigaste spelet jag spelat vid release och ca 3-4 spelare av 10 verkar använda något hack av olika slag, mestadels för PVE farming men även för PVP vilket förstört spelet.

Antingen så oneshottas man genom en bil/vägg i DZ eller så teleporterar någon in när man extractar loot alt så blir man buren i pve när någon i gruppen drar ut en 9999 dmg gun med sjuk rpm, wallhack, teleport/blink och bara plöjer ner allt åt en.

Jag har faktiskt aldrig märkt av PvE daily hackers. Iofs har jag heller inte 270 timmar på mitt konto utan 85 så det är väl därför.

Inte alltid man märker av det, men jag har ca 300k dps så när något droppar saker på en bråkdel av min ttk så misstänker jag. Man lär sig vad som är legit och inte, har även kompisars kompisar som joinar gruppen både i DZ och PVE och sett vad som går att göra. Vissa i PVE boostar lite stats så de inte åker på en report och andra inom vänskapkretsen litar på en och kör då fullt ut ös men cheats. Spelade in denna igår bland annat.
https://www.youtube.com/watch?v=9IACURvOr6M

Medlem

Önskat att de hade gjort single player bättre, längre..
PvP delem har jag strunat i helt o hållet.. Hur kul är det när man själv har ca 70000dps medans andra har upp emol 300.000
Fick hjälp och klara vissa mission, men dem var typ uber mench.
Så dem slaktade allt, medans jag bara sprang efter dem..
Efter det så har jag inte startat spelet sen dess..

Kommer nog spela om Single player delen senare sjäv, eller med andra. Inte kompisar som hat tex 90 i darkzone.

Jag var ju intresserad av historien och prata/lyssna på alla.
Medan alla andra bara sprang igenom allt..

Så just nu hoppas jag kommande DLC ska vara mer single orienterad.. trött på pvp i Division.

Gen
Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Elixx:

270 timmars in i spelet så tycker jag det är i grunden ett bra spel men Ubisoft har flera gånger visat att de inte bryr sig så värst mycket om titeln. Det är utan tvekan det trasigaste spelet jag spelat vid release och ca 3-4 spelare av 10 verkar använda något hack av olika slag, mestadels för PVE farming men även för PVP vilket förstört spelet.

Antingen så oneshottas man genom en bil/vägg i DZ eller så teleporterar någon in när man extractar loot alt så blir man buren i pve när någon i gruppen drar ut en 9999 dmg gun med sjuk rpm, wallhack, teleport/blink och bara plöjer ner allt åt en.

Jag har faktiskt aldrig märkt av PvE daily hackers. Iofs har jag heller inte 270 timmar på mitt konto utan 85 så det är väl därför.

Inte alltid man märker av det, men jag har ca 300k dps så när något droppar saker på en bråkdel av min ttk så misstänker jag. Man lär sig vad som är legit och inte, har även kompisars kompisar som joinar gruppen både i DZ och PVE och sett vad som går att göra. Vissa i PVE boostar lite stats så de inte åker på en report och andra inom vänskapkretsen litar på en och kör då fullt ut ös men cheats. Spelade in denna igår bland annat.
https://www.youtube.com/watch?v=9IACURvOr6M

Har själv bara 180k dps men visst förstår jag att det märks.
Kikade på filmen, sådant är så trist alltså. Kolla in artikeln om nätkod som FZ skrev om, detta lär inte lösas.

1
Skriv svar