Hearthstone: Whispers of the Old Gods släppt – passerar 50 miljoner användare

Robot
Hearthstone: Whispers of the Old Gods släppt – passerar 50 miljoner användare
Medlem
Hearthstone: Whispers of the Old Gods släppt – passerar 50 miljoner användare

Älskar det, blir alltid nåt lir varje dag

Medlem

Öppnade 51 pack. Fick två legendaries. Båda deathrattlerelaterade.
Blev att äntligen bygga en deathrattle-lek alltså. Något jag klurat på länge. Än så länge bara standardutförandet som Blizzard föreslog. Saknade bara ett kort.

Ska bli kul att spela nu innan alla netdecks kommer

Medlem

Massa,Massa kort <3

Medlem

Alltid kul med nya kort så man kan testa nya decks.

Men inför förra expansionen köpte jag 50 pack för 379 kr. Väldigt dyrt men ok jag hade inte så många kort då och ville komma igång. Nu kostar 40 pack 519 kr! Rena rama ockerpriset.

Medlem

@Frux Det är väll inga konstigheter? Preorder på 50 pack var 45eur vilket blev cirka 410kr.
Köper du 40 packs bara sådär så är det samma pris som det alltid varit.

Medlem

Tycker den här expansionen var sådär...känns som de e samma decks som uppträder gång på gång.

Medlem
Skrivet av Frux:

Alltid kul med nya kort så man kan testa nya decks.

Men inför förra expansionen köpte jag 50 pack för 379 kr. Väldigt dyrt men ok jag hade inte så många kort då och ville komma igång. Nu kostar 40 pack 519 kr! Rena rama ockerpriset.

Det är det, men av någon anledning så lägger AppStore på en hundring på priset. Misstänker att de bollar € priset fram och tillbaka innan det landar på SEK, och att det då ökat. Ifall du köper ett 40-pack från din PC så är det samma pris som för 50-packet, d v s 44.99€. Betalar du det så blir det 422 kr.

Medlem
Skrivet av delli:

Tycker den här expansionen var sådär...känns som de e samma decks som uppträder gång på gång.

Helt annat spelsätt i o m C'Thun. Fast ifall du hade hoppats på en ny typ av kortmekanik i stil med Inspire så förstår jag hur det kan verka så vid en snabbare anblick.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av delli:

Tycker den här expansionen var sådär...känns som de e samma decks som uppträder gång på gång.

Helt annat spelsätt i o m C'Thun. Fast ifall du hade hoppats på en ny typ av kortmekanik i stil med Inspire så förstår jag hur det kan verka så vid en snabbare anblick.

Många väljer korten som buffrar upp C'Thun å mixar in några class card. Svåra är att kunna stå emot för normalt sett så kan man vända en match även om man har "dåligt" med hälsa 15-20 och en minion ute vid 10 mana men så kommer C'Thun å de e game over.
Dvs spänning dör lite iom nån kommer slänga fram en 15+ attack

Medlem
Skrivet av delli:
Skrivet av Ender:
Skrivet av delli:

Tycker den här expansionen var sådär...känns som de e samma decks som uppträder gång på gång.

Helt annat spelsätt i o m C&#039;Thun. Fast ifall du hade hoppats på en ny typ av kortmekanik i stil med Inspire så förstår jag hur det kan verka så vid en snabbare anblick.

Många väljer korten som buffrar upp C&#039;Thun å mixar in några class card. Svåra är att kunna stå emot för normalt sett så kan man vända en match även om man har "dåligt" med hälsa 15-20 och en minion ute vid 10 mana men så kommer C&#039;Thun å de e game over.
Dvs spänning dör lite iom nån kommer slänga fram en 15+ attack

Därför kan det vara bra att räkna med det när man konstruerar sitt eget deck. Spelade just en riktigt kul match där hen spelade ut en ensam C'Thun mot min fulla deathrattle-hand. Mina minions soakade det mesta, men jag hade låg hälsa, och stannade på 1hp. Det roliga var att en av mina minions som dog var Sylvanas, så tack för en C'Thun på 26/26

1
Skriv svar