STAT - Det roligaste spelet du kommer vara med på.

Medlem
STAT - Det roligaste spelet du kommer vara med på.

Edit - det verkar inte bli något av det, om ingen post kommit sent ikväll så skiter vi helt enkelt i leken och jag raderar den )

För det första har jag 3 saker att säga.
1. Ja, jag är nu sjuk och har så jvla lite å göra så då har jag gjort detta.
2. Tack greger för min dåliga ide :D. (ja, du har ju kört igång några konstiga saker, det var bara det..)
3. Om du inte förstår något, så förstår jag dig. För att detta skrev jag ihop rätt snabbt och hoppas 10 deltagare ens vill vara med.

4. Skriv i tråden om du vill vara med, det enda du behöver göra är att lägga ut några poäng på stat varje dag eller varannan dag. Och en liten texnot är att det är 5 deltagare i varje klan. Alltså högst 10 med, så gå med nu

Aja, läs lite vid reglerna så förstår du hur det går till.

I ordning -

1. Klaner (vad det står)
2. uppdrag (information om uppdrag, vem som vunnit/förlorat)
3. REGLERNA - VAD DU GÖR OCH HUR DET GÅR TILL
4. Tärningen (hör ihop till reglerna)

----------1----------

KLAN1 (Poäng- 0)
Medlemmar -

STAT1 - 5
STAT2 - 5
STAT3 - 5
STAT4 - 5
STAT5 - 5
STAT6 - 5

KLAN2 (Poäng- 0)
Medlemmar -

STAT1 - 5
STAT2 - 5
STAT3 - 5
STAT4 - 5
STAT5 - 5
STAT6 - 5

----------2----------

Uppdrag 1 -
Uppdrag 2 -
Uppdrag 3 -
Uppdrag 4 -
Uppdrag 5 -
Uppdrag 6 -
Uppdrag 7 -
Uppdrag 8 -
Uppdrag 9 -
Uppdrag 10 -

----------3----------

REGLER

5 Medlemmar i varje lag! Det första ni/jag gör är att leta fram 5 medlemmar i varje lag. Sedan ger ni eran "klan" ett namn.

Som du ser här ovanför så är det 10 uppdrag.

Det är 2 lag. båda klanerna har STAT 1-6.

I början så har alla medlemmarna 10 varsinna poäng att lägga ut på STAT 1 till 6. De får alltså av dessa 10 poäng
lägga ut hur de vill. För bästa effekt och så att ni vinner kan ni därför prata innom laget.

Sen så slår jag tärningen (kolla på regler "TÄRNINGEN" och om det då blir nr 5 så tävlar ni i STAT5 och den klan som har
mest poäng vinner uppdraget. Om klan1 har 20 poäng i STAT5 och klan2 har 15 poäng i STAT5 så vinner klan1 som har 20 poäng.

Då får alltså klan1 5 poäng för att skillnaden var det.

Alla i det vinnande laget får 2 poäng att lägga ut i STAT.

Sen börjar nästa uppdrag. Den klan som har mest poäng då alla uppdragen körts vinner.

----------4----------

TÄRNINGEN
Då börjar tävlingen. Jag slår då tärningen.
stat - tärningsnummer
STAT1 (1-2)
STAT2 (3-4)
STAT3 (5-6)
STAT4 (1-2)
STAT5 (3-4)
STAT6 (5-6)

Om jag då slår så det blir 5. Då slår jag igen (gäller alla) för att se vilken av 5 eller 6 det blir.
I detta fallet så är numrerna 1-3 på tärningen 5. Och 4-6 nummer 6 på tärningen. Detta är inget ni behöver oroa er för att göra eller så.
Utan detta fixar jag och skriver i forumet snabbt om vad det blir.
Om det nu blir nummer 4 på tärningen som visar sig så kommer det alltså bli STAT6 jag väljer (Annars skulle det vara stat3 då den också har 5-6)

Medlem

Låter enkelt. Kan väl va med. Vad vinner man

Medlem

Låter fint! :). Man vinner äran ;). Som du sa är det väldigt enkelt.

KLAN1
Visan

[b]KLAN2[/n]

Medlem

Äran WOHHHHO!!! Come on guys join me and we will rule this galaxy like very hounored men(or women);)

Medlem

Precis joina.
Det är inte alls svårt, skicka ett pm till mig någon gång i veckan om några siffror

1
Skriv svar