Enkät för kandidatuppsats: Early access och kundnöjdhet

Medlem
Enkät för kandidatuppsats: Early access och kundnöjdhet

Hallå!

Jag, tillsammans med två kollegor skriver just nu på vår kandidatuppsats inom marknadsföring, och vi skulle nu behöva er hjälp.
Ämnet vi har valt att skriva om är hur early access (i spelvärlden) påverkar kundnöjdhet.
Trots mycket diskussioner på internet så är detta ett förhållandevis outforskat ämne rent akademiskt och vi ser fram emot att se vad denna studie resulterar i.
Även om det kanske inte syns på mina posts så lurkar jag en del här på FZ, och har sett att det på senaste tiden kommit upp andra undersökningar om just early access. Vi anser dock att vi har en lite annan riktning på det hela och skulle verkligen uppskatta er hjälp.

Enkäten tar ca 4-5min och är anonym. Frågorna är på engelska.

https://earlyaccessurvey.typeform.com/to/xED3tn

Lämna gärna även en kommentar om vad ni har för tankar om enkäten, eller early access i sig. Dessa kommentarer kommer inte att användas i undersökningen, men det är alltid intressant att höra vad folk har för tankar och idéer.

Mvh.
Jesper

Medlem

Tack till alla som har hjälpt till!

Undersökningen pågår fortfarande och ju fler svar vi kan få in, desto bättre. Så om du har några minuter över och ännu inte deltagit, kika gärna in och fyll i enkäten. Tacksam för alla svar vi kan få!

Medlem

Enkäten var lite lustig, med upprepande, men omformulerade frågor. Ska ni köra psykologiska spel får ni dölja det lite bättre


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Enkäten var lite lustig, med upprepande, men omformulerade frågor. Ska ni köra psykologiska spel får ni dölja det lite bättre

Inga psykologiska spel, snarare olika delar av teorigrunden som undersöks

Tack för hjälpen!

1
Skriv svar