Spela klassiska Doom-banor i det nya spelet

Robot
Spela klassiska Doom-banor i det nya spelet

Id Software försöker locka oss med en rejäl dos nostalgi!

#id-software


Spela klassiska Doom-banor i det nya spelet

Surprise!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan vad nice, kommenterade om detta under betan att jag saknar de gamla banorna och där är dem. Hoppas man kan spela dessa ip MP.

Medlem

Detta var riktigt häftigt! Ser verkligen fram mot att få sätta handskarna på DOOM!

Medlem

Sweet! Inte så långt kvar nu!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

k3m
Medlem

"objektivt"!?! tillåt mig skratta...

Gen
Medlem

Fantastiskt! Någon kommer säkert modda ihop allt från Doom1/2/3 i SnapMap förr eller senare.

Medlem

Trevligt


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Någon som vet om man kan göra en full kampanj new snap map? Verkar låst till enstaka banor från vad jag sett

Gnällkuk
Skrivet av Gen:

Fantastiskt! Någon kommer säkert modda ihop allt från Doom1/2/3 i SnapMap förr eller senare.

Ge mig DM6, DM4 E2M1 osv från Quake istället!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

rot
Medlem

Dom glömde tydligen att Doom hade skuggor.

Personligen känns det som om det här slänges in i sista sekund, eller åtminstonde borde det vara så, när man glömmer något så enkelt.

Medlem

Ser fram emot detta och snapmap verkar bli grymt! Kul att köra köttiga raids

Medlem

Det finns tamefan ingenting som verkar roligt eller intressant med det nya Doom... Ointressant grafiskt också...

1
Skriv svar