CoD 4: Modern Warfare-remaster verkar bekräftad – av nedsolkade byxor

Robot
Medlem
CoD 4: Modern Warfare-remaster verkar bekräftad – av nedsolkade byxor

Behövs ingen remake.

Medlem

Dem har ändå tappat gnistan så det blir därefter inte heller ett bra spel.

Medlem

skulle vara nice iofs om de mördade punkbuster skiten skapar miljarder problem varje gång man får för sig att lira lite promod

Geeks Gaming

Om dom tvunget ska göra en remake så måste de va en riktig remake. De vill säga community servrar och modtools.

Medlem

Remaster är väl ändå inte en remake?

Medlem

Ta det bästa från mw1 och mw2 så blir jag nöjd<3


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Så man måste alltså köpa cod 2016 för att få tillgång till spelet?

Medlem

Men alltså, helt ärligt. Spelet har ju haft samma inriktning sedan CoD4. Det är ju en remake/remaster av CoD4 som kommer varje år (bortsett från CoD5: World at War). Det dom ändrar på är mapparna (i vissa fall är det en spinoff med lite framtid/sci-fi) men i regel extremt små skillnader från CoD 4 till alla andra CoD efter det.

Hur kan folk inte se detta? Det är ju samma sak, om och om igen och folk betalar fullpris för det. Varför inte bara spela CoD4 om det är så stor skillnad mot det nuvarande/aktuella varinaten av CoD?

gnu
Medlem

Grafikutvecklingen från cod4 till nu är ju minimal...detta var nog den dummaste remastern jag hört talas om.

Avstängd

Jag har inte sett trailern än på själva Infinite Warfare. Dom kanske lyckas skapa ett bra framtids än Advanced Warfare eller Black Ops 3. Black Ops 3 var väl utmärkt men dom två har inte lyckats skapat framtids krig så bra som Battlefront och BF2142 var.

Medlem
Skrivet av erson:

Dem har ändå tappat gnistan så det blir därefter inte heller ett bra spel.

om cod 4 var ett bra spel för så blir ju inte en remake på det dålig då det lär bli förnyad grafik bara.

Medlem
Skrivet av dTexN:

Ta det bästa från mw1 och mw2 så blir jag nöjd&lt;3

Blir inte mycket till spel då

Medlem

"Remaster"

Jag gissar på att de bara kommer lägga till lite light shafts and partikel moln.

Avstängd

Remake - remaster!!?? Ah mitt huvud, kan ingen skillnaden?

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av erson:

Dem har ändå tappat gnistan så det blir därefter inte heller ett bra spel.

om cod 4 var ett bra spel för så blir ju inte en remake på det dålig då det lär bli förnyad grafik bara.

Infinity cock eller vad fan dom än heter idag kan lyckas fucka det ändå.

Ifall dom tar cod 4 som jag lirar fortfarande och kör pcw på, och sedan consolifierar det så är det gg.

Det som gjorde cod4 till det bästa cod liret hands down var gameplayen, och möjligheterna för moddande samt dedicated servers. Ifall de tar o gör en Ghost av det så är det GG.

Tar dom exakt samma motor o gameplay med förfinad grafik och kanske nya banor, vapen behövs ej, så är det fucking perfekt.

Medlem

Spelade Call of Duty 4 igår faktiskt! Helt klart det bästa spelet i samlingen. Kommer dock nog aldrig få den där guld-ak47:an pga av all grenadespawn.

Medlem
Skrivet av srpski1sin:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av erson:

Dem har ändå tappat gnistan så det blir därefter inte heller ett bra spel.

om cod 4 var ett bra spel för så blir ju inte en remake på det dålig då det lär bli förnyad grafik bara.

Infinity cock eller vad fan dom än heter idag kan lyckas fucka det ändå.

Ifall dom tar cod 4 som jag lirar fortfarande och kör pcw på, och sedan consolifierar det så är det gg.

Det som gjorde cod4 till det bästa cod liret hands down var gameplayen, och möjligheterna för moddande samt dedicated servers. Ifall de tar o gör en Ghost av det så är det GG.

Tar dom exakt samma motor o gameplay med förfinad grafik och kanske nya banor, vapen behövs ej, så är det fucking perfekt.

Du menar väl att dom skippar match making? Med tanke på att dedicated i dagsläget är som i till exempel black ops 3 att du kör via activisions servrar då dom slopar player host match making som dom hade i mw2, mw3 och black ops 2 och har inte så mycket med självaste server browser att göra

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av srpski1sin:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av erson:

Dem har ändå tappat gnistan så det blir därefter inte heller ett bra spel.

om cod 4 var ett bra spel för så blir ju inte en remake på det dålig då det lär bli förnyad grafik bara.

Infinity cock eller vad fan dom än heter idag kan lyckas fucka det ändå.

Ifall dom tar cod 4 som jag lirar fortfarande och kör pcw på, och sedan consolifierar det så är det gg.

Det som gjorde cod4 till det bästa cod liret hands down var gameplayen, och möjligheterna för moddande samt dedicated servers. Ifall de tar o gör en Ghost av det så är det GG.

Tar dom exakt samma motor o gameplay med förfinad grafik och kanske nya banor, vapen behövs ej, så är det fucking perfekt.

Du menar väl att dom skippar match making? Med tanke på att dedicated i dagsläget är som i till exempel black ops 3 att du kör via activisions servrar då dom slopar player host match making som dom hade i mw2, mw3 och black ops 2 och har inte så mycket med självaste server browser att göra

? Dedicated server system är vad cod 4 har. = Activisions servrar samt egna claner/personer.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Behövs ingen remake.

Nej, spelet behöver ingen upputsning i form av en remaster, men det skulle göra att fler började spela det igen.
Lite uppdaterad nätkod skulle dock kunna behövas för att få bort alla fuskare.

En nyversion av CoD 4 skulle få mig att köpa en konsol!

Medlem
Skrivet av Schweinryder:
Skrivet av Ztreek:

Behövs ingen remake.

Nej, spelet behöver ingen upputsning i form av en remaster, men det skulle göra att fler började spela det igen.
Lite uppdaterad nätkod skulle dock kunna behövas för att få bort alla fuskare.

En nyversion av CoD 4 skulle få mig att köpa en konsol!

Nätkoden är väl helt ok? dedikerade servrar på konsol i så fall.

Till PC behövs det ingen ny release, Finns ProMod och bra servrar redan så.

Medlem

Kul att COD-nyheterna alltid får flest kommentarer.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Schweinryder:
Skrivet av Ztreek:

Behövs ingen remake.

Nej, spelet behöver ingen upputsning i form av en remaster, men det skulle göra att fler började spela det igen.
Lite uppdaterad nätkod skulle dock kunna behövas för att få bort alla fuskare.

En nyversion av CoD 4 skulle få mig att köpa en konsol!

Kolla in ES9 väldigt aktiv och levande community. Vi har 16-20 servrar och runt 200+ aktiva per dag.

SC/HC/PROMOD/GUN GAME osv
Samt ett otroligt egenmoddat antiban system. Omöjligt att hacka nästan nuförtiden hos oss. Samt ifall du blir bannad, Gg life, måste byta dator.

Väldigt sjuka admin tools för att fånga hackare, nyaste uppdatering autobannar live.

Testa på gott folk, cod 4 är lika kul som förr.

ES9clan.com

Medlem

Hellre ett nytt dlc än ett nytt ghost.

Medlem

Basically this sums up Call of Duty in the last few years

http://9gag.com/gag/aeGEZ2v


signatur

autograph

Medlem

Hade gärna sett nytt i stil med World at War faktiskt. Gillar den lite mer mörka tonen i det spelet och soundtracket var fantastiskt.

<-- hör nog till favoriterna i soundtracket.

Vad hände med spel och bra soundtracks? Känns som om la mkt mer krut på musiken och stämningen förr. Jämför bara Bad Company med Bf3 och Bf4 t ex, de har lagt mer tid på Bad Company soundtracksen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag gillar "varinaten" av CoD.


signatur

autograph

1
Skriv svar