Officiellt - Nytt Battlefield avslöjas nästa vecka!

Medlem

Battlefield: Primal?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

De la upp en bf1942 film på FB och de släpper nyheten den 9:e maj som är en Victory day ww2. Nu är man faktiskt lite nyfiken vad som kommer.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

De la upp en bf1942 film på FB och de släpper nyheten den 9:e maj som är en Victory day ww2. Nu är man faktiskt lite nyfiken vad som kommer.

V:e*

Medlem

Kan vi inte få tidernas bästa WW2-spel med grym stämning och massa förstörelser. Kan vi inte lägga "moderna krig"-eran bakom oss.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Ambassadör
Xbox

WW2 eller inte alls.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

De la upp en bf1942 film på FB och de släpper nyheten den 9:e maj som är en Victory day ww2. Nu är man faktiskt lite nyfiken vad som kommer.

Detta....är faktiskt skäl till foliehattinköp. Inte riktigt dags att ta på den men den är inköpt iallafall.

Medlem

Battlefield 2

Medlem

:'/
Hoppas på ww2

Och att det är lite mer som bf2 när det gäller squads, så som jag minns det så höll man oftast ihop och gjorde allt med sina egna squads, även på på de mest publika servrarna. Nu känns det mest som att man bara springer ensam och huller om buller, använder mest bara varandra som spawnpoints. Gillar heller inte att folk tar helikopter/flygplan endast för att hoppa ut och landa på nått högt torn.. hahaha alla dessa resurser :'(!

hade varit fett nice med en commander, resurser osv. Men jag låter fantasin flöda lite väl mkt börjar tänka på coh/coh2 gällande points och begränsade resurser. Låta commandern bestämma vilka som får köra tanks/flyg etc. Det skulle förmodligen inte fungera:D

känner mig gammal :'(

Medlem

WW2 vinner alltid i alla polls, men inte fan lyssnar de på spelarna...hoppas de gjort det denna gång, annars måste jag fan byta spel för jag pallar inget mer modernwarfare.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av PurreSnurre:

De la upp en bf1942 film på FB och de släpper nyheten den 9:e maj som är en Victory day ww2. Nu är man faktiskt lite nyfiken vad som kommer.

V:e*

Huh?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Nästan 800 personer har röstat för WW2... det säger en del.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Första världskriget är att föredra om det är one shot one kill. Med en reload på 7 sekunder, så får man värdera om det är mera värt att rusa fram med bajonetten eller ladda om, skulle kunna bli ruskigt spännande.

Moderna shooters där man ska tömma hela magasin i folk för att de ska sluta springa är föga lockande. Eller bli snipad från långa avstånd eller bli bombad av missiler från jetplan.

Med musköter kunde teamplay bli roligt igen. Ditt och kompisens skott blir mycket mera värt om ni avancerar tillsammans.

Men röstade ww2, då dessa önskedrömmar om realism verkar vara för mycket begärt.

Medlem

även om det är andra världskriget så kan man bara spela som amerikan/britt.. väldigt klyschigt och tråkig singelplayer som handlar om amerikanska hjältar med bajsbruna uniformer.. dom åker säkert sherman i något uppdrag. .. och man ska förstöra den onda tigertanken.
I multiplayern så är man alltid amerikan.. annars vore det inte politiskt korrekt..

Medlem

WW2 helst med nåt nytt och fräscht tillagt, eller Vietnam som egentligen inte har lika mycket spel baserade på det som World War 2.

12
Skriv svar