HeXaGon e-Sports söker medlemmar!

Medlem
HeXaGon e-Sports söker medlemmar!

Hej!

Letar du efter några att spela med? Kanske vill ni starta ett lag och vill ha en väl fungerande organisation att spela för?

HeXagon e-Sports är en multigaming-klan och har funnits sen 2004. För närvarande har vi aktiva lag i BattleField 4, CS:GO och Hearthstone, men har genom åren haft framgångsrika lag i Call of Duty, BattleField 2 och så vidare.

Vi sitter ofta på kvällarna och spelar ett helt gäng olika spel, men skulle gärna vilja ha in fler aktiva spelare!

Är du intresserad? Hör av dig till mig så hjälper jag dig gärna vidare!

/Björn ’hrkn’ L

PS. Hemsidan kan du kolla in på http://hex-esports.net

Moderator | Testpilot

Att styra upp något i LoL hade varit trevligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vad har ni för rank intag till csgo ? är runt dubbel AK sheriff.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Att styra upp något i LoL hade varit trevligt.

Absolut! Vi har några som kör lol ibland. Har du några fler du spelar med?

Medlem
Skrivet av JanA:

Vad har ni för rank intag till csgo ? är runt dubbel AK sheriff.

Guld nova master är jag. Men man kan ju köra face it till exempel om man är för långt från varandra

Medlem

Har ni några aspirationer att bli proffs? Att delta i stora turneringar?

Medlem

Det var ett bra tag sedan man spelade COD för er.
Finns krukan fortfarande med?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Stelefan:

Det var ett bra tag sedan man spelade COD för er.
Finns krukan fortfarande med?

Jajemän!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Det var ett bra tag sedan man spelade COD för er.
Finns krukan fortfarande med?

Klart jag är. Vad nicka du?


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Skrivet av Greenz:

Har ni några aspirationer att bli proffs? Att delta i stora turneringar?

CS-laget har ambitioner att komma så långt som möjligt naturligtvis. Sen finns vi dinosaurier som spelar bara för skojs skull

Medlem

Det spelas alltså lite av varje utanför era schemalagda spel?
T.ex Overwatch och Doom?

Och får man fråga om det finns 30+are med?

Själv är jag en allätare på snart 33 som börjat sakna den sociala delen av gaming och att få lira tävlingsinriktat, om än utan någon fantasi om att bli framgångsrik.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator | Testpilot
Skrivet av Soulless:

Det spelas alltså lite av varje utanför era schemalagda spel?
T.ex Overwatch och Doom?

Och får man fråga om det finns 30+are med?

Själv är jag en allätare på snart 33 som börjat sakna den sociala delen av gaming och att få lira tävlingsinriktat, om än utan någon fantasi om att bli framgångsrik.

Bara komma in på TS. Själv är jag 24 så inte riktigt åldern du söker men jag ska lira nya Doom när det kommer nu nästa fredag. Skulle vara trevligt att ha någon att spela med


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Soulless:

Det spelas alltså lite av varje utanför era schemalagda spel?
T.ex Overwatch och Doom?

Och får man fråga om det finns 30+are med?

Själv är jag en allätare på snart 33 som börjat sakna den sociala delen av gaming och att få lira tävlingsinriktat, om än utan någon fantasi om att bli framgångsrik.

Bara komma in på TS. Själv är jag 24 så inte riktigt åldern du söker men jag ska lira nya Doom när det kommer nu nästa fredag. Skulle vara trevligt att ha någon att spela med

Oki ja jag kanske dyker upp där framöver!
Lirar som sagt lite av varje numer men hoppas hitta något att grotta ner sig i ordentligt. På måndag släpps Stellaris vilket mest troligt kommer ta mycket av min tid men Doom är också ett spel jag håller ögonen på. Var inte helt överens med betan och ifrågasätter flera av valen som utvecklarna gjort men i slutändan hade jag trots allt ganska kul med spelet


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

kommer inte åt er TS3 server, ser på er hemsida att det är något airsoft jippo i helgen så antar att tekniken level loppan när admins är ute o skjuter på varandra


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

kommer inte åt er TS3 server, ser på er hemsida att det är något airsoft jippo i helgen så antar att tekniken level loppan när admins är ute o skjuter på varandra

Teamspeak har krånglat några dagar nu och detta mellan 22-23 men annars ska de fungera bra. Skriver PM med password.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Skrivet av krukan6:
Skrivet av Soulless:

kommer inte åt er TS3 server, ser på er hemsida att det är något airsoft jippo i helgen så antar att tekniken level loppan när admins är ute o skjuter på varandra

Teamspeak har krånglat några dagar nu och detta mellan 22-23 men annars ska de fungera bra. Skriver PM med password.

Aah oki, tackar!
Jag var på rätt adress men utan lösenord. Fick dock bara ett felmeddelande så antog den var nere!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar