Call of Duty: Infinite Warfare-trailern har läckt – det blir framtid

Robot
Medlem
Call of Duty: Infinite Warfare-trailern har läckt – det blir framtid

Fy fan vad krystat att slänga in lite Bowie i trailern. Sjukt bra låt, men passade inte in för fem öre. Smid järnet medan liket är varmt, eller något

Medlem

In the grim darkness of the future there is only Infinite Warfare...
Och tydligen halvpissiga Bowiecovers...

Skrivet av Gurant:

Fy fan vad krystat att slänga in lite Bowie i trailern. Sjukt bra låt, men passade inte in för fem öre. Smid järnet medan liket är varmt, eller något

Helt ärligt så tror jag inte att majoriteten av CoD:s "target audience" vet vad det är för musik

Medlem

Va grejer de va, jymden o allt


signatur

Jäh!

Medlem
Medlem

Intressant?... Nääe inte för mig iallafall. Denna serien har bara gått utför sedan CoD 4, med MW2 som undantag.

Medlem

Eftersom vi aldrig får se en uppföljare till Battlefield 2142 så tar jag det här istället


signatur

Game long and prosper

Releasehästryttare

Låt mig gissa "zombie modet"

Medlem

"läckt" tvivlar något som hamnar på hulu är läckt.

Medlem

"Läckt" - 2000-talets självspridande och gratis marknadsföring.

Hur som helst så ser det häftigt ut, men det är ju en trailer. Jag vill varken säga bu eller bä innan jag sett gameplay, innan dess kan man inte veta om det blir Battlefield 2142 eller om det blir bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Med rymden så har man en stor chans att göra lite speciella saker. Däremot är jag ganska säker att det bara är som vanligt med vissa hårt skriptade sekvenser.

Tänk annars en mp bana som är baserad i ett rymdskepp med gravt problematisk artificiell gravitation. Det börjar som vanligt men efter ett tag så börjar det skifta, det blir tyngdlöst och tak och golv byts och allt bara blandas för att bli ett totalt kaos.

Medlem

Det bästa med trailern var ju det från CoD4. Hoppas man kan köpa det löst...

Medlem

JAA JYMD TEMA FAN VAD JOLIGT!!

Medlem

Nej tack... Call Of Duty dog i och med övergången ifrån WW2. Även om 4:an var hyffsad så var det inte Call Of Duty längre.

Medlem

framtid? usch


signatur

Meep!

Medlem

Vart går man när man redan sprängt allt som går att spränga? Spejs! Och med Exoskeleton suits! ... Jävla trams alltså.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Inte för att jag spelar CoD och aldrig gjort men hade det inte vart ballare med Cod 1788 eller nått istället? Space har ju gjorts en miljard gånger redan.

Avstängd

Om nu Battlefield 5 kommer utspelas sig 1944 under andra världskriget. Jag tror DICE kan vara dom som kommer förändra många spel utvecklare särskilt Treyarch, Sledgehammer Games och Infinity Ward som gör Call of Duty spel, eftersom att dom bara har gjort framtids spel och nu i år med Infinite Warfare, så kanske dom fattar och borde inse hur mycket andra världskriget betyder för oss.

Medlem

COD verkar vara väldans populärt. Men jag känner ingen som spelar det bland mina spelvänner?

Inaktiv
Skrivet av NeoWeo:

COD verkar vara väldans populärt. Men jag känner ingen som spelar det bland mina spelvänner?

CoD är som SD. Jävligt populärt men frågar man är det ingen som har med det att göra

Medlem

Kalla mig Elisabeth om jag spelar det här skiten. Utvecklarna är framfusiga. Återigen en COD i framtiden. Även då vi i flera år vart tydliga om att vi INTE VILL HA DET SÅ, går dom och gör precis som dom vill. Dra åt skogen

1
Skriv svar