Ni no Kuni - Studio Ghiblis och Level-5:s skötebarn

Robot
Medlem
Ni no Kuni - Studio Ghiblis och Level-5:s skötebarn

Det här ligger definitivt på min måste-ha-lista. Älskar Ghibli.

Medlem

Hm, var är filmen? Eller missade jag något?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

nyheten skrevs 13:37, gulligt

Får ursäkta mig, men är det inte "ni no kuni"? Vet ju inte om de valt att ändra på namnet för en lansering i västervärlden, japanska titeln är dock Ni no Kuni.

Dräglar över filmen :o!

Medlem

Oj, detta måste jag verkligen ha. Men som Dyppe säger, Ni no Kuni borde det vara, verkar mer vettigt.

Medlem

Dark Chronicle är lätt en av, om inte det, bästa spel jag någonsin fått äran att spela. Studio Ghibli, av vad jag har sätt ifrån dom, är skaparna av kanske dom mest vackra anime filmer jag någonsin sätt och har definitivt dom mest levande karaktärerna.

GIVE ME GIVE ME GIVE ME!

Medlem

Har sett fram emot detta spel väldigt mycket i 1.5 år nu, fast då är det DS-versionen det har snackats om. Blev glatt överraskad när jag läste tidigare i veckan att dom även utvecklar spelet till PS3

Skulle bli väldigt förvånad om vi inte får se spelet här i Europa så småningom.

Medlem

de borde ha gjort ett klassiskt peka-klicka äventyr istället. eller en kombination. hade varit så mysigt.

Medlem

Om någon vill veta så betyder 'Ni no Kuni' En Annan Värld

Medlem

blir import på det här!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Hehe nyheter vandrar långsamt Skrev i pcgamerbloggen om detta 2008-10-15 http://www.pcgamer.se/bloggar/finskninja/20100121/studio-ghib...

Tycker de borde få ut det här snart innan håret brinner upp på en!

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Om någon vill veta så betyder 'Ni no Kuni' En Annan Värld

Precis. Det västerländska namnet på spelet verkar bli 'The Another World'.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Om någon vill veta så betyder 'Ni no Kuni' En Annan Värld

har de skrivit det nagonstans? Skulle vara intressant. gatt o tankt pa vad de skulle kunna mena med ni no kuni.

Medlem
Skrivet av softis:

har de skrivit det nagonstans? Skulle vara intressant. gatt o tankt pa vad de skulle kunna mena med ni no kuni.

Det vet jag inget om, översatte det bara själv.

Medlem
Skrivet av Ziljun:
Skrivet av softis:

har de skrivit det nagonstans? Skulle vara intressant. gatt o tankt pa vad de skulle kunna mena med ni no kuni.

Det vet jag inget om, översatte det bara själv.

hur lyckades du med det. Hittade pa [http://blog.livedoor.jp/arbu/archives/529145.html] en hel del inlagg om namnet. Namnet pa traden var "namnet ar fortfarande under utveckling"

175名前:名前は開発中のものです:2010/06/26(土) 18:36:20 ID:O2qLlLnN
ニノさんは出てくるんですか?
"Kommer nino-san vara med?"

172名前:名前は開発中のものです:2010/06/26(土) 18:22:30 ID:Da9rBh4h
ニノ国 ニノという国のお話
二ノ国 二つの国のお話
"En historia om ett land som heter Nino"
"En histora om 2 lander"

1
Skriv svar