Är Space Hulk: Deathwing Warhammer-shootern vi längtat efter?

Robot
Är Space Hulk: Deathwing Warhammer-shootern vi längtat efter?
Medlem
Är Space Hulk: Deathwing Warhammer-shootern vi längtat efter?

OH GOD YES

Releasehästryttare

Wow, jag har aldrig varit ett fan av warhammer spel, men denna trailer sålde mig som fan!

Medlem

Såg riktigt bra ut, hoppas bara AI-medspelarna håller måttet när man lirar i single player.

Medlem

Herregud va läckert ;D

Medlem

Ooooh!
For the Emperah!
*runs in!*

MEG
Medlem

Ser ut som Vermintide i rymden...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

40K - världen där de blindgalna rasistiska religösa extremisterna inte bara har rätt- de är vårt ända hopp om överlevnad.

Medlem

Death to the False Emperor! Death to the weakling Imperium of Mankind!

Ser däremot grymt ut! Ska bli intressant och följa detta!

Warhammer Destiny?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Detta blir till att skaffa, Såg redigt ut såhär långt

Medlem

Jag vill gärna ha en fortsättning på Space Marine. Jobbigt med spel med To Be Continued-slut

Medlem
Skrivet av Ek0rreN:

Death to the False Emperor! Death to the weakling Imperium of Mankind!

Ser däremot grymt ut! Ska bli intressant och följa detta!

Skrivet av Shuriko:

Ooooh!
For the Emperah!
*runs in!*

YO GITZ GOT NUTHIN ON DA BIG MEAN GREEN!
COME ON BOYZ, LET'Z STOMP SUM HUMIES!!
WAAAAAAAAAGHHHH!!!!

Medlem

Ser bra ut! Skall kollas upp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Artikel

Kan påpeka att det finns en Dawn of War teaser ute också!

Medlem

Ser riktigt trevligt ut! Införskaffade för övrigt min första Warhammer 40K-bok i helgen, än så länge är den ganska bra faktiskt:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Fy satan, vad smutt! Får flashbacks till Warhammer 40,000: Fire Warrior, vilket var ett fantastiskt och smått underskattat spel till Playstation 2.

Det här ska jag ha!

EDIT: Smäll ihop Warhammer 40,000: Fire Warrior med Star Wars: Republic Commando så får du Space Hulk: Deathwing.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Space Hulk (till Amiga) var otroligt bra, jag har stora förväntningar på detta nya spel

På den gamla goa tiden...
https://www.youtube.com/watch?v=aPL9wpGQMHw

Medlem

Detta såg intressant ut. Hoppas det blir bättre genomfört än Space Marines-spelet som kom för några år sedan. (Konsolförstör inte den här nu för oss PC spelare)

Medlem

Det här verkar riktigt kul till skillnad från vissa andra FPS som har annonserats på senare tid.

Medlem

"fap fap fap"

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Detta såg intressant ut. Hoppas det blir bättre genomfört än Space Marines-spelet som kom för några år sedan. (Konsolförstör inte den här nu för oss PC spelare)

What say you, heretic?! Space Marine var helt jävla underbart, även på PC! mina 100 timmar+ i ett hektiskt småbarnsliv säger det!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av MEG:

Ser ut som Vermintide i rymden...

You make that sound like its a bad thing

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av ForrestFox:

Detta såg intressant ut. Hoppas det blir bättre genomfört än Space Marines-spelet som kom för några år sedan. (Konsolförstör inte den här nu för oss PC spelare)

What say you, heretic?! Space Marine var helt jävla underbart, även på PC! mina 100 timmar+ i ett hektiskt småbarnsliv säger det!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

World of Warhammer : Cataclysm :>


signatur

Nämen!

Gnällkuk

Första gången jag ser ett fps-spel med så otroligt bra feedback på fysiska attacker osv. Slag och liknande hade verkligen en riktig jävla "oumph"-känsla!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag vill gärna ha en fortsättning på Space Marine. Jobbigt med spel med To Be Continued-slut

Yes, Captain Titus vill vi ser mer av!

Hoppas detta blir bra, hoppas verkligen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
MEG
Medlem
Skrivet av Evilof:
Skrivet av MEG:

Ser ut som Vermintide i rymden...

You make that sound like its a bad thing

Det var inte avsikten, vermintide är ett hyggligt spel. Kan bara hoppas att det inte blir bara en kopia fast i rymden, lite nya/egna ideer vore bra


signatur

Death is only the beginning

Medlem

detta ska följas!

12
Skriv svar