Betatesta Paragon – FZ delar ut nycklar!

Robot
Medlem
Betatesta Paragon – FZ delar ut nycklar!

Attans! Det här missade jag visst.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nej tack jag klarar mig, är inte så jätteintressarad av spelet men tack ändå!

VA! Är nycklarna slut?! Om men det här är ju skandal! Ska ta upp detta på högsta nivå! Allmäna reklmationsnämnden, högstadomstolen, Aftonbladet, Expressen och Sigge nere vid ån, alla ska få veta vilket bedrägeri som försigår här!

Medlem

Det gick fooooooooooort!
Om någon har över som ej vill testa så är jag intresserad


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Som hittebarn... Om någon får en nyckel över så pma gärna!

Gen
Medlem

Redan slut? Det gick undan

Gnällkuk

Slut :((


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tog chansen att testa det i helgen som gick under öppna betan. Grafiken är helt klart topp men fastnade inte för dess gameplay alls. Kändes långsamt hur karaktärerna rörde sig, deras animationer och upplevde även att matcherna drog ut på tiden. PvP-striderna var också lite klumpiga och oinspirerande. Man hann liksom tröttna långt innan rundan tog slut. Finns potential men behöver fixas en hel del med innan det blir roligt imo. Skulle snarare rekommendera SMITE om någon är nyfiken på konceptet "3rd person" MOBA. Det är välpolerat vid det här laget och har mängder med tuffa gudar att spela som. Kan vara riktigt kul stundtals.

Medlem

Känns som ett glorifierat flashspel. Ett TD-spel, typ.

Mycket bra ljud men där slutade spelet att imponera.

Medlem

Hur många nycklar gav ni ut? Kändes som10 stycken:(

Medlem

attans den dagen jag går och lägger mig tidigt och är ifrån datorn så missar jag det

1
Skriv svar