Slut på all ångest – nytt Dawn of War har bekräftats av Sega!

Robot
Slut på all ångest – nytt Dawn of War har bekräftats av Sega!
Medlem
Slut på all ångest – nytt Dawn of War har bekräftats av Sega!

Ge mig ett nytt DoW nu! Inte om en månad eller i slutet av året eller nästa år. NU!

Helst igår...

Medlem

Helt fantastiskt! Trodde serien skulle dö ut med THQ (Eller vad de nu hette)

Medlem

ooh wow, trodde det var bekräftat att det va Dow3, speciellt när ni skriver det två gånger, snacka om att göra mig besviken

Medlem

Mer Dow1 än dow 2 tack!

Medlem

Clickbait, inget är bekräftat. Det är väldigt troligt ja, men inte bekräftat.

Innan det är bekräftat = spekulation.


signatur

I drank what?

Medlem

Asså jag är så taggad att jag vet inte vart jag ska ta vääääägen!

FOR THE GLORY OF THE EMPEROR OF MANKIND!


signatur

Videomupp

Medlem

This will be a great day for the Imperium.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Mer Dow1 än dow 2 tack!

Mer DoW 2 än DoW 1 tack

Hur som haver så blev jag sjukt pepp nu.
DoW 2 var riiiiktigt underhållande, och jag älskade deras kampanjer. Exp+loot + marines som verkligen kändes som marines, aka i singleplayer hade man typ 10 stycken och spöade upp hela armeer.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Mer Dow1 än dow 2 tack!

DOW2 är bättre än DOW1 på nästan allt. Men visst, lite basbyggande vore kul, bara det inte är i varje scenario.

Medlem

bara de fixar den ruskigt dåliga multiplayerkoden

Medlem
Skrivet av MadHatter:

Helt fantastiskt! Trodde serien skulle dö ut med THQ (Eller vad de nu hette)

Sega köpte ju relic, dock måste dem ha licens för att göra dawn of War av Games Workshop tror jag.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Fan vad Warhammer det är nu för tiden. Jag vill ha CoH 3!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Fan vad Warhammer det är nu för tiden. Jag vill ha CoH 3!

Koltrihydroxid?

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Sebovich:

Mer Dow1 än dow 2 tack!

DOW2 är bättre än DOW1 på nästan allt. Men visst, lite basbyggande vore kul, bara det inte är i varje scenario.

DoW 1 är ett bättre strategispel än DoW 2. Men visst, lite squad rpg är alltid kul, bara det inte är varje scenario.

Medlem
Skrivet av Evilof:
Skrivet av Sebovich:

Mer Dow1 än dow 2 tack!

Mer DoW 2 än DoW 1 tack

Hur som haver så blev jag sjukt pepp nu.
DoW 2 var riiiiktigt underhållande, och jag älskade deras kampanjer. Exp+loot + marines som verkligen kändes som marines, aka i singleplayer hade man typ 10 stycken och spöade upp hela armeer.

Gillade tvåan, det var min introduktion till Warhammer universumet. Har dock förståelse om folk vill ha mer som ettan.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

En blandning mellan DoW1 and och 2 vore ju det bästa. Skippa basbyggandet men låt spelaren gräva skyttegravar och bunkrar.

Medlem

Kan ju hoppas att vi slipper Blood Ravens och Ultramarines some posterboys denna gången.

Medlem

Alltså, peppad såklart. Men jag vill ha mer fokus på andra raser än space marines....är så ivinnerligt trött på dom. Hade det inte varit så att (i stort sett) alla WH spel som inte är strategi är space marines så hade mitt tålamod varit långt från gränsen fortfarande, men det nu börjar det bli så uttjatat med dom att jag snart endast håller mig till figurspelet så att jag (nästan) slipper se dom.

Medlem

Hoppas verkligen på mer DoW och mindre DoW2.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Zidious G:

Fan vad Warhammer det är nu för tiden. Jag vill ha CoH 3!

Koltrihydroxid?

C= Kol
Co = Kobolt

Medlem

Hoppas på basbyggande som i ettan!

Medlem

Vill personligen ha kvar den mer personliga känslan i DoW2, där man verkligen kunde anpassa sina marines efter den spelstil man själv trivdes bäst med. (Ahh, Neverending Hail of Devastation...)

DoW var ett mycket bra spel, och lite mer basbyggande hade inte varit fel, men personligen (ett antal hundratal timmar nedlagda på både DoW och DoW 2 - med alla expansioner) hade jag hellre sett att element från ettan får stryka på foten till förmån för anpassningsmöjligheterna och RPG-light-elementen från tvåan. (Hoppas Relic skärper till sig lite dock, expansionerna till DoW2 blev tamare och tamare, mängden wargear, talents (och deras effekter), squads o.s.v. var ju löjligt liten jämfört med själva DoW2.)

Oavsett vad så gråter jag nästan glädjetårar av denna utannonsering, detta har varit förhandsbokat på WH sedan ett antal år tillbaka.

Praise the Immortal God Emperor.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Zidious G:

Fan vad Warhammer det är nu för tiden. Jag vill ha CoH 3!

Koltrihydroxid?

C= Kol
Co = Kobolt

O = Syre, trean är särskriven och därmed går det inte att fastställa om de övriga bokstäverna är slarvigt skrivna eller ej, vilket är orsaken till min frågeställning.
COH3 är dock långt mycket sannolikare att stöta på än CoH3 eftersom Kobolt inte förekommer i förening med Väte.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Fan vad Warhammer det är nu för tiden. Jag vill ha CoH 3!

Jag vill ha både och.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag har varit en trogen spelare sen betan till dowII. Spelar fortfarande tack vare Elite-modden som har hållit spelet vid liv. Sjukt glada nyheter om dom släpper DowIII

Medlem

Yeessssss!!!!!!""##¤%

Medlem
Skrivet av Mirage:

Clickbait, inget är bekräftat. Det är väldigt troligt ja, men inte bekräftat.

Innan det är bekräftat = spekulation.

Clickbait blablabla...börjar blir så larvigt hur vissa håller på här. Ska FZ kanske sluta skriva om spelrelaterade nyheter och rykten?

Medlem

Eller hur, snacka om clickbait! Såg denna nyhet på en annan spelsajt tidigare..inget är bekräftat än men hoppas som tusan på DoW3! Lite uselt av FZ med rubrikval etc dock...

OMG


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

12
Skriv svar