Ny trailer ska få dig sugen på öppna Overwatch-betan

Robot
Ny trailer ska få dig sugen på öppna Overwatch-betan

Om mindre än en månad släpps Blizzards första shooter - testa redan i veckan.

#blizzard, #overwatch


Medlem
Ny trailer ska få dig sugen på öppna Overwatch-betan

Tagga till!

Medlem

Om ni vill ha en lätt vinst. Pröva Bastion, han är för tillfället inte särskilt balanserad enligt mig. Fick en nyckel av en kompis så började spela lite tidigare idag.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Chassimannen:

Om ni vill ha en lätt vinst. Pröva Bastion, han är för tillfället inte särskilt balanserad enligt mig. Fick en nyckel av en kompis så började spela lite tidigare idag.

Kontras lätt av en duktig Tracer


signatur
Medlem

Skriver eftermiddagstenta idag, sedan blir det långhelg!

Bättre tajming kan jag inte ha! Oj, vad jag kommer spela!

Medlem

Det är ingen som råkar sitta på en early access open beta nyckel kanske?

Jag förköpte precis overwatch och trodde jag skulle få en nyckel, men 29 april var tydligen sista dagen.

Snälla någon

Medlem
Skrivet av Fitniss:

Det är ingen som råkar sitta på en early access open beta nyckel kanske?

Jag förköpte precis overwatch och trodde jag skulle få en nyckel, men 29 april var tydligen sista dagen.

Snälla någon

Kolla din inkorg

Medlem
Skrivet av chiliboy:
Skrivet av Fitniss:

Det är ingen som råkar sitta på en early access open beta nyckel kanske?

Jag förköpte precis overwatch och trodde jag skulle få en nyckel, men 29 april var tydligen sista dagen.

Snälla någon

Kolla din inkorg

Herregud, du är helt underbar. Tack som fan

Medlem
Skrivet av Chassimannen:

Om ni vill ha en lätt vinst. Pröva Bastion, han är för tillfället inte särskilt balanserad enligt mig. Fick en nyckel av en kompis så började spela lite tidigare idag.

Jag tror att han är balanserad på lite högre nivå, men jag håller med att han är lite irriterande och tråkig att möta.
Hett tips är att köra genjis reflect, klart det roligaste sättet att döda en bastion.

zsc
Medlem

Jag gjorde precis som Fitniss och missade slutdatumet för early access och förköpte spelet igår.

Hade varit väldigt uppskattat ifall någon kunde dela med sig av en nyckel då tjejen fyller år i helgen och jag inte har så mycket tid att spela då =/

Tack på förhand

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Chassimannen:

Om ni vill ha en lätt vinst. Pröva Bastion, han är för tillfället inte särskilt balanserad enligt mig. Fick en nyckel av en kompis så började spela lite tidigare idag.

Kontras lätt av en duktig Tracer

Ni låter som riktiga nördar... OCH JAG ÄLSKAR DET! Har inte testat spelet men kommer köra betan.
Kommer jag gilla det...? Kommer jag? Va va va?
Testade Doom och älskade det.
Testade GoW och gillade det inte alls.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Fitniss:

Det är ingen som råkar sitta på en early access open beta nyckel kanske?

Jag förköpte precis overwatch och trodde jag skulle få en nyckel, men 29 april var tydligen sista dagen.

Snälla någon

Sitter i samma sits så om någon råkar ha en extra nyckel över skulle jag vart evigt tacksam!

Medlem

Jag förhandsboka spelet i början av april, men jag fick ingen nyckel till betan =/

Skribent

Skandal, vem har skrivit den här nyheten? HUR kan man inte dra ett "det gorilla"-skämt?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hade inte heller tackat nej till en nyckel! Köpte det försent

Medlem
Skrivet av chiliboy:
Skrivet av Fitniss:

Det är ingen som råkar sitta på en early access open beta nyckel kanske?

Jag förköpte precis overwatch och trodde jag skulle få en nyckel, men 29 april var tydligen sista dagen.

Snälla någon

Kolla din inkorg

Gillas starkt!

Själv kan jag nog vänta 2 dagar till ^^

Gnällkuk

För er som undrar så öppnar servrarna 01:00 inatt för de som förbeställt och fått en betanyckel.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Är det möjligtvis någon som har en nyckel extra? Är ledig idag och det kliar i mina fingrar

Medlem
Skrivet av Chassimannen:

Om ni vill ha en lätt vinst. Pröva Bastion, han är för tillfället inte särskilt balanserad enligt mig. Fick en nyckel av en kompis så började spela lite tidigare idag.

Han har ju blivit nerfad ganska nyligen. Inte särskilt OP just nu. Inte många som kör han faktiskt.

1
Skriv svar