Spelvårkänslor 2016

Testpilot
Spelvårkänslor 2016

Nu är det vår!

Som sig bör under vårmånaderna så minskar antalet spelsläpp för att under sommaren minska till den lägsta nivån under året.

I år finns det dock en del släpp under Juni , men jag tvivlar på att dessa kommer släppas vid de datum som sagts.

För min egen del har jag fastnat i The Old Republic igen.

Det har förändrats en hel del. Ganska mysigt att krypa tillbaka och härja runt.
Stora förändringar i hur lätt det är att levla och spela , det är verkligen gjort för att man skall glida igenom solo på en räkmacka.
Just storyn är det roliga i detta spel och spelet är egentligen ett singleplayerspel där man om man vill kan man köra multiplay.

Jag har iallafall jättekul och har nu snart spelat igenom hela storyn inklusive expansioner som en Sith Inquisitor .
Det är extra skoj att kunna spela som en totalt ond karaktär där man verkligen får välja de extremt elaka valen som att förgifta folk , utplåna allt liv på en planet , lösa alla problem med ultravåld osv.

Jag planerar att spela tills jag tröttnar och nästa karaktär som skall härjas med är den totala motsatsen , en Jedi Knight och då ska jag spela som totalt smör-deluxe extra god.

Det enda andra som jag ser fram emot är den stora expansionen till Witcher 3 , resten av sommarens spel kommer att få vänta till i höst.

KIRI OUT..

#blogg

Medlem
Spelvårkänslor 2016

Jedi Knight-storyn i TOR är tyvärr rätt tråkig som jag minns den, väldigt generic liksom. Fast det kan nog vara kul att spela som klassisk genomgod och "rädda galaxen" när man har kört som sith ett bra tag. Prisjägar-storyn är nog min favorit av de jag körde, och första biten av smugglar-storyn, karaktärerna där var riktigt softa. (nackdelen är ju att man inte får leka med ljussablar, men kör man som prisjägare och DPS/healer-klassen vad den nu hette så kan man ju flyga upp med jetpack och bombardera området med raketer, inte fy skam det heller, satan så mycket raketer man har)

Testpilot

Kommer att utforska de olika storys som finns tills jag totaltröttnat på spelet finns ju många klasser att testa.

1
Skriv svar