The Division-utvecklarna lovar permanent lösning på uppdragsbugg

Robot
The Division-utvecklarna lovar permanent lösning på uppdragsbugg
Medlem
The Division-utvecklarna lovar permanent lösning på uppdragsbugg

Fiasko!

Medlem

De solkar Svenska ryktet.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Shit vad trasigt detta spel är...så synd! jag har spelat varje dag fram till version 1.1 dvs typ två månader. Nu återgår jag till Diablo 3 som jag spelat mer än två år....kvalitetskillnad.
(iofs så tog det länge innan D3 var i bra kvalitet).

får väl återkomma till V 1.2 med förhoppning att mkt är löst.(och att det FINNS endgame...)

Medlem

Men vad mycket gnäll. Ni föredrar att de inte går ut med detta då, istället för att få information om att åtgärder är på gång?

Ambassadör
Xbox

Sunk-spel.


signatur

Jump in.

Medlem

tråkigt spelet har så mycket tekniska problem, har tröttnat faktiskt går ju heller inte klara den förbannade falcon mission med randoms fan helt omöjligt ju att klara så många waves....

Medlem

Det är dock ingen "bugg", utan det är av någon anledning hårdkådat, en lista med X antal dailies, och listan måste manuellt uppdateras (deras plan var att göra detta i samband med patch-dagar).

Men de har ju inte kunnat patcha på varje serverunderhåll.
Detta poängterades in någon fin reddit-tråd för ett tag sen, där de data-minat så mycket det gick om uppdrag, och vad som kunde droppa de nya Gearsets'n.

men men, får se om Higby (Före detta Designer för Planetside 2) kan styra skutan åt rätt håll nu när han skulle börja jobba som "Game Director" hos Massive.

Medlem

Har slutat spela och har ingen lust att börja igen, dom har fuckat up allt med detta spel.

Skrivet av Tobbe:

De solkar Svenska ryktet.

Ännu mer än vad Dice redan gjort!


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

1
Skriv svar