Här är Dawn of War III – som vi har väntat!

Robot
Medlem
Här är Dawn of War III – som vi har väntat!

Gött Gött.. Väntat att detta skulle komma.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skribent

Klockrent!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Trailern var ju inte tråkigt fet.


signatur

Nämen!

Medlem

Activision kan ju ta lärdom av den där trailern, det är så man bygger hype för ett spel!

(Jag syftar då på den tradiga CoD trailern som kom igår xD)

Medlem

Jaaaaaa!!! Härligt, diggar alltid ett bra RTS.

Medlem

Härligt! Enligt andra forum skall Basbyggandet vara tillbaka igen så som man hade det i första spelet.

Medlem

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Medlem

Om det blir mer likt 1:an än 2:a så kan detta bli ett köp.

Medlem

En blandning utav 1an och 2an hade nog varit rätt najs. Och ett Last Stand-läge är nästan ett måste.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Visa gameplay!!!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Inge Chaos inge köp...

Förövrigt, är det bara jag som tycker grafiken ser konstig ut?
Ser nästan lite tecknad ut?

Medlem
Skrivet av waeress:

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Hoppas jag verkligen inte. DLC är en jäkla cancersvulst..
Önskar att folk kunde sluta köpa skiten.

Skribent
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Hoppas jag verkligen inte. DLC är en jäkla cancersvulst..
Önskar att folk kunde sluta köpa skiten.

Får man valuta för pengarna, så ser jag inte problemet. Med det sagt har vi fått alldeles för många exempel på hur dlc missbrukas.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Hoppas jag verkligen inte. DLC är en jäkla cancersvulst..
Önskar att folk kunde sluta köpa skiten.

/expansioner skrev jag iof....men du kanske inte vill att det ska komma nytt content till spelet efter release?

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Hoppas jag verkligen inte. DLC är en jäkla cancersvulst..
Önskar att folk kunde sluta köpa skiten.

/expansioner skrev jag iof....men du kanske inte vill att det ska komma nytt content till spelet efter release?

Är väl bara kolla vad de har gjort med COH2 och hur de hanterar DLC till det spelet.

Men oroa dig inte, vill du spela som Ultramarines i multiplayer behöver du nog bara betala 2.99€.

Medlem
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Hoppas jag verkligen inte. DLC är en jäkla cancersvulst..
Önskar att folk kunde sluta köpa skiten.

/expansioner skrev jag iof....men du kanske inte vill att det ska komma nytt content till spelet efter release?

Är väl bara kolla vad de har gjort med COH2 och hur de hanterar DLC till det spelet.

Men oroa dig inte, vill du spela som Ultramarines i multiplayer behöver du nog bara betala 2.99€.

Det skulle jag gärna göra. Skitbilligt om det är en hel ny fraktion och inte bara en re-skin. Fast jag föredrar fullfjädrade expansioner med nya singleplayer story's mer, typ som det var i DoW 1.

Medlem

Men ååh, vad mycket flera minuter CGI hade att göra med själva spelet då Varför får dessa små intetsägande filmsnuttar sådan uppmärksamhet?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Oh yes, detta ser riktigt nice ut. Hoppas verkligen basbyggandet är tillbaka, det var ju en av sakerna som gjorde original DoW så bra!

Medlem

Ja jävlar vilken fet trailer!!!

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Hoppas jag verkligen inte. DLC är en jäkla cancersvulst..
Önskar att folk kunde sluta köpa skiten.

/expansioner skrev jag iof....men du kanske inte vill att det ska komma nytt content till spelet efter release?

Är väl bara kolla vad de har gjort med COH2 och hur de hanterar DLC till det spelet.

Men oroa dig inte, vill du spela som Ultramarines i multiplayer behöver du nog bara betala 2.99€.

Det skulle jag gärna göra. Skitbilligt om det är en hel ny fraktion och inte bara en re-skin. Fast jag föredrar fullfjädrade expansioner med nya singleplayer story's mer, typ som det var i DoW 1.

Nu är det ju dock re-skin jag pratar om.
Tvivlar stark på att de skulle släppa flera Space Marines fraktioner.
Speciellt när de inte sagt någonting om varken Chaos eller Imperials.

Medlem

Inb4 day one fraktions DLC!

Men trailern så bra ut dock tyckte jag att Space Marines såg lite skrangliga ut :\

Medlem
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av waeress:

Jaaa! (fast trista fraktioner, hoppas att det kommer fler som dlc/expansioner)

Hoppas jag verkligen inte. DLC är en jäkla cancersvulst..
Önskar att folk kunde sluta köpa skiten.

/expansioner skrev jag iof....men du kanske inte vill att det ska komma nytt content till spelet efter release?

Är väl bara kolla vad de har gjort med COH2 och hur de hanterar DLC till det spelet.

Men oroa dig inte, vill du spela som Ultramarines i multiplayer behöver du nog bara betala 2.99€.

Det skulle jag gärna göra. Skitbilligt om det är en hel ny fraktion och inte bara en re-skin. Fast jag föredrar fullfjädrade expansioner med nya singleplayer story's mer, typ som det var i DoW 1.

Nu är det ju dock re-skin jag pratar om.
Tvivlar stark på att de skulle släppa flera Space Marines fraktioner.
Speciellt när de inte sagt någonting om varken Chaos eller Imperials.

Ah! (Jag gillar inte marines alls, förutom chaos varianten, så har inte så bra koll på dom )
Re-skins och annat kosmetiskt betalar jag personligen aldrig för. Men vill folk göra det så har jag inga problem med det heller

Jag hoppas vi får se Tau och Necrons igen.

Medlem

Sålänge vi får tillgång till fler raser i multiplayer och basebuilding är tillbaka så är jag såld!

Medlem

WAAAAAAAAGH!


signatur

Videomupp

Medlem

Gött mos


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av LeaD:

Oh yes, detta ser riktigt nice ut. Hoppas verkligen basbyggandet är tillbaka, det var ju en av sakerna som gjorde original DoW så bra!

Citat
“This is the Dawn of War that fans have been waiting for,” said Stephen MacDonald, the title’s Executive Producer. “Our biggest units ever? Check. Giant orbital lasers? Check. Base-building, epic heroes, huge battles, it’s all in there. Get ready for the biggest Dawn of War yet. For the Emperor!”

Medlem

Shiit var grym trailer! BER TILL GUDARNA, att det inte blir ett dow2 utan mera mot dow1 hållet. Ge tillbacks att av världens bästa rts spel!

12
Skriv svar