Ståuppkomiker drar korta skämt om tv-spel

Robot
Medlem
Ståuppkomiker drar korta skämt om tv-spel

Kunde varit roligare ? Sjukt dåligt flow och skumma pauser

Medlem
Skrivet av dummle112:

Kunde varit roligare ? Sjukt dåligt flow och skumma pauser

Visst behöver han träning, men det är ju så med alla komiker. Det är något som man blir bättre på med tiden. Skrattade riktigt högt när han drog COD-skämtet.

Medlem

"Det går inte att spela upp det aktuella spåret", får jag upp hela tiden när jag försöker spela upp skiten på Spotify.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av dummle112:

Kunde varit roligare ? Sjukt dåligt flow och skumma pauser

Det känns som om man bör se honom live för att kunna förstå pauserna. Många av skämten kombineras säkert med rörelser, miner, kläder eller utseende. Fysiska skämt helt enkelt.
Men jag blev inte heller så imponerad eller road.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av dummle112:

Kunde varit roligare ? Sjukt dåligt flow och skumma pauser

Det känns som om man bör se honom live för att kunna förstå pauserna. Många av skämten kombineras säkert med rörelser, miner, kläder eller utseende. Fysiska skämt helt enkelt.
Men jag blev inte heller så imponerad eller road.

Kläder? Nä, låter som en väldigt osäker nybörjare!? -_-


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av dummle112:

Kunde varit roligare ? Sjukt dåligt flow och skumma pauser

Det känns som om man bör se honom live för att kunna förstå pauserna. Många av skämten kombineras säkert med rörelser, miner, kläder eller utseende. Fysiska skämt helt enkelt.
Men jag blev inte heller så imponerad eller road.

Exakt, tänkte precis säga det samma, det blir helt klart lite lustigt när man inte ser.

Medlem

Skamlös länk till Spotify.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

vilket dåligt flow...udda skratt..nej tack johan glans säger ja bara


signatur

New life, New hope

Medlem

Kan säkert fungera live, men tekniskt var det här för dåligt för att fungera på Spotify. Bättre inspelningsutrustning behövs!

Humormässigt är han något på spåret, men känns för osäker som komiker för att kunna leverera poängerna helt klockrent. Men det är ju något som kommer förbättras förhoppningsvis.

Medlem

Detta var ingen höjdare.

Medlem

Nej usch vilket dåligt flow han hade.

Medlem

Oavsett om det är roligare att se han live pga kroppspråk och pauser, så låter det som att publiken är måttligt roade

Inaktiv

Va fan va detta ? Det ryckte ju inte ens lite i skrattgroparna

Skrivet av dummle112:

Kunde varit roligare ? Sjukt dåligt flow och skumma pauser

Svårt att avgöra vad som händer under pauserna utan bild...Förmodligen gör han grimaser och annat som passar in


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar