Efter läckan - här trailern för nästa Call of Duty

Medlem

Lolflakes ingen som tvingar dig att köpa nya cod när det släpps så sluta lipa

Medlem
Skrivet av Ringo:
Skrivet av laban005:

Väntar tills man kan köpa remastern utan det nya skräpet

Det skulle jag gärna göra. Förutsatt att det har stöd för dedikerade servrar och multiplayer. Men risken är väl att det bara handlar om nån singleplayer-historia.

Det är ju MP man vill åt!

Kampanj +10 mp-kartor stod det väl

Medlem
Skrivet av sweden82:

Lolflakes ingen som tvingar dig att köpa nya cod när det släpps så sluta lipa

Haha, vad är detta för idiotisk kommentar? Så jag får inte kritisera någonting? "Skit i att köpa det".

Får jag inte kritisera filmer heller? "Skit i att kolla på det"

Jag har spelat CoD sen första spelet kom ut. De fyra första var bra. Sen gick det utför.

Och nej, jag kommer inte köpa spelet. Medelåldern online lär ligga runt 12-13 år.

Medlem

Bland det lökigaste jag sett på länge...

Medlem
Medlem

Börja kännas som de här "läckorna" är allt mer planerade för det händer så ofta idag så man kan nästan tro det är ett sätt att öka hypen lite.

Med det sagt. Det här verkar kunna bli ett intressant Call Of Duty,. För mig har det inte hänt sedan modern warfare. Ja cheesy verkar det vara men det ser ut o bli ett himlans röj i några timmar iaf.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av The Puffybear:

Känner nästan för att boka bara för att få remasteroriginalet..

Detta är enbart en strategi för att få fler folk att förboka ett spel som förmodligen hade fortsatt en relativt negativ försäljningstrend. Självklart kommer alla som vill kunna köpa det remastrade "COD: Copy & Paste World War" efter att det har släppts och med största sannolikhet en tid senare även köpa enbart det remastrade spelet (som ironiskt nog kommer att ha fler spelare antagligen) utan att behöva köpa "COD: Copy & Paste World War III IN SPACE!!1"

Ursäkta min negativa inställning men vad förväntar man sig egentligen efter dessa allt mer aggressiva marknadsförings tilltag för att få folk att förboka spel innan de finns hyfsad info att tillgå...

Medlem

Hoppas innerligt att nya BF inte går ännu mer in i framtiden.. Kalla kriget eller WW2 vore grymt!

Medlem

Alltså.. nae!! :/ call of duty har spårat totalt. Ge oss modern warfare 2 remastered istället. Ahhhhhhhhh!! Good ol' times

Medlem

Jag kommer hoppa detta Cod..

Medlem

Här ska förbokas!


signatur

autograph

Medlem

När COD är mer rymdkrig än Star Wars är det något galet

Medlem

CoD4 remaster ser då bättre ut, och ett mycket bättre spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Svalt. Det är mitt intryck.


signatur

Nämen!

Medlem

Eftersom de stora "copy-pastar" varandra så vet vi nu att BF5 även den är en Sci-fi-shooter.... suck så förutsägbart...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

rappotera -> rapportera

Medlem

Ja de gör det enda de kan göra, dvs turn it up to eleven!

De gör rätt som går framåt i tiden och bara öser på!

Låt mer realistiska projekt hålla sig till historieskildringen.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av FuzioN:

sämsta trailern jag sett på skitlänge på ett sådant AAA spel, helskotta vad dålig

Osammanhängade flummig ur usel röst skådespeleri, ja pankaka helt enkelt.

Jag satt och tänkte precis samma sak, spelet kan vara hur grymt som helst men trailern imponerade inte på mig alls.

Medlem

Sry om man förbokar vad är det andra som man kan få? Följer inte cod plz tell kan mybe bli ett köp?

Medlem

Jag tycker de gjorde ett bra jobb med trailern åtminstone. Förstår inte hatet för CoD.

Hatar folk CoD för att det är mainstream att göra det eller finns det faktiskt någon grund till det hela? Är det Single Player eller Multiplayer som folk syftar på när folk blir förbannade?
Är det för att det utspelas i "framtiden"?

Jag har aldrig varit mycket för Multiplayer aspekten i CoD spel men aldrig haft något emot deras Single Player kampanj.
Och jag klarar verkligen inte av WW2 eller liknande spel. Inte för att det är dåligt, bara inte något för mig men nog fan ska jag inte sitta och gnälla över det(om det nu är anledningen).

Fast vore rätt intressant att se ett CoD eller Battlefield med ett Steampunk stuk. Best of both worlds?

Medlem

De två senaste titlarna vaer ju tydligen rätt bra, litar dock inte på Infinity Wards pc-port så hoppar över av ren princip.

Medlem

Call of Halo


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar