Besök en massiv ny ö i Fallout 4: Far Harbor – här är första trailern!

Robot
Besök en massiv ny ö i Fallout 4: Far Harbor – här är första trailern!
Medlem

Den urusla kontrollern och tvspels-portningen till PC förstörde allt för mig. :/

Medlem
Medlem
Skrivet av ohGr:

Den urusla kontrollern och tvspels-portningen till PC förstörde allt för mig. :/

Wut?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Ambassadör
Xbox

250 spänn? Lol


signatur

Jump in.

ELF
Medlem

Och efter det videoklippet så behövde man inte spela det. (Ser fram emot det)


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kan inte vänta!


signatur

Meep!

Medlem

Undrar om man måste ha med sig Nick också?
Jag tänker på att min robot är långt mycket bätttre i strid.

Medlem

Läste Far Cry 4 och blev fett förvirrad.

Medlem

Alldeless för dyrt. Väntar tills det kostar 10kr på steam istället...

Medlem

Nu har man väntat med att lira i 5 månader med Season-pass. Skall bli kul att komma in igen och lira Survival med alla ändringar i spelet

Medlem
Skrivet av WulffX03:

Nu har man väntat med att lira i 5 månader med Season-pass. Skall bli kul att komma in igen och lira Survival med alla ändringar i spelet

Survival är underbart!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser sjukt mysigt ut, har inte ens spelat Fallout 4 än men detta gav mig lust att göra det, haha, Shadow over innsmouth??

Medlem

Jag vet inte jag. Älskar Fallout: NV och Fallout 3, och det finns inte särskilt mycket som är dåligt med Fallout 4. Såg fram emot det som ett djur i typ fem år. Men det är nånting med det som faller lite platt efter en genomspelning. Svårt att sätta fingret på det. Men jag tror helt enkelt det är för att man känns så platt och snäll i det och att dialogalternativen är så lama. Det finns inte den där "skiten" som fanns i NV.

Med de dialoger som finns nu ger jag spelet 7 av 10. Hade dialogerna varit av samma klass som NV hade det fått 10/10.

Medlem

Hoppas det är mer quests än Robot dlc'n

1
Skriv svar