Kooperativa lekar i Alien Breed: Impact

Robot
Medlem
Kooperativa lekar i Alien Breed: Impact

tycker det ser shit skoj ut ..
Har dock ej testat , men kommer nog att köpa som första köp genom ps3..

Inaktiv

Rätt mig om jag är helt fel ute men... Alien Breed: Impact har ju funnits tillgängligt på Steam i nästan en månad nu... har jag missat något eller är det FZ som är väldigt sent ute igen?

Medlem

Ja det har funnits i en månad nu.

Medlem
Skrivet av Slaizt:

Rätt mig om jag är helt fel ute men... Alien Breed: Impact har ju funnits tillgängligt på Steam i nästan en månad nu... har jag missat något eller är det FZ som är väldigt sent ute igen?

Det står klart och tydligt att spelet skall materialiseras och med det menar dom att spelet även kommer till affärer.

Medlem

Men suger inte co-op-möjligheten i just Alien Breed?
Man kan ju inte spela coop i kampanjen, utan det är bara tre specialgjorda coop-kartor, som går att spela?

Eller har de fixat det och lagt till nytt?
Artikeln på FZ är lite förvirrande får jag säga.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av mrpeters:

Det står klart och tydligt att spelet skall materialiseras och med det menar dom att spelet även kommer till affärer.

aaah, okay! det låter lite mer vettigt

Skrivet av HYBRiS:

Men suger inte co-op-möjligheten i just Alien Breed?
Man kan ju inte spela coop i kampanjen, utan det är bara tre specialgjorda coop-kartor, som går att spela?

Eller har de fixat det och lagt till nytt?
Artikeln på FZ är lite förvirrande får jag säga.

Låter korrekt som du säger (att co-op är separat). Håller med om att artikeln är lite förvirrande. Fast när jag tänker på det så har dom senaste artiklarna var lite slarviga... mycket stavfel och grejer. Aja, vem är jag att döma

Medlem
Skrivet av Slaizt:

....Fast när jag tänker på det så har dom senaste artiklarna var lite slarviga... mycket stavfel och grejer. Aja, vem är jag att döma

Sommarvikarier som tagit över FZ?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Det är såå dåligt >.<
Sladdrigt och alldeles för speed'at och ingen punch i skjutandet what-so-ever. Dåligt!!!

Medlem
1
Skriv svar