Skepp ohoj! Lev piratliv i nya uppdateringen till Black Desert Online

Robot
Skepp ohoj! Lev piratliv i nya uppdateringen till Black Desert Online
Medlem
Skepp ohoj! Lev piratliv i nya uppdateringen till Black Desert Online

Alla pirater behöver en bra uppvärmning.

Medlem

Curse of the money har den bästa thememusiken någonsin.

Medlem

första mmot någonsin där jag inte hinner med uppdateringarna!

Alltid varit att jag inte haft något att göra och väntar på nästa uppdateringar.

I detta har jag inte ens gått igenom grundutbudet innan 2 stora expansioner kommit...

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Curse of the money har den bästa thememusiken någonsin.

Ja denna eviga förbannelse pengar innebär...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Karmak:

första mmot någonsin där jag inte hinner med uppdateringarna!

Alltid varit att jag inte haft något att göra och väntar på nästa uppdateringar.

I detta har jag inte ens gått igenom grundutbudet innan 2 stora expansioner kommit...

Håller fullkomligt med. Jag är level 40 och har inte ens hunnit till mediah än..

Medlem

Tyvärr är BDO ett spel som är otroligt trist att fastna i. Spelat sens release, alla mina characters ser ut som lvl 1. Det dödar titeln för mig personligen.

Medlem
Skrivet av kissekatt:
Skrivet av Karmak:

första mmot någonsin där jag inte hinner med uppdateringarna!

Alltid varit att jag inte haft något att göra och väntar på nästa uppdateringar.

I detta har jag inte ens gått igenom grundutbudet innan 2 stora expansioner kommit...

Håller fullkomligt med. Jag är level 40 och har inte ens hunnit till mediah än..

Samma här. Frågan är om det är mest bara för att komma ikapp koreanska versionen och om det inte kommer sakta ner ganska rejält efter det.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Tyvärr är BDO ett spel som är otroligt trist att fastna i. Spelat sens release, alla mina characters ser ut som lvl 1. Det dödar titeln för mig personligen.

Dom har nämnt att dom ska lägga in sätt för oss att kunna crafta en del olika kostymer, bland annat sånt som NPCs har på sig

Medlem

Askul spel. Allt man kan säga.

Ambassadör
Xbox

Det var det här spelet som FZ inte orkade recensera va?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det var det här spelet som FZ inte orkade recensera va?

japp de missade recensera årets mmo

vilken tabbe

Medlem

Hörde att det fanns 7-dagars guest pass. Är det någon som sitter på en oanvänd sådan och inte vet vad ni ska göra med den så är det bara att skicka ett pm

Medlem
Skrivet av Spectral:

Hörde att det fanns 7-dagars guest pass. Är det någon som sitter på en oanvänd sådan och inte vet vad ni ska göra med den så är det bara att skicka ett pm

Jag kanske har en


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar