Battlefield-läckor antyder namn och tidsperiod - ett nytt Codename Eagle?!

Robot
Battlefield-läckor antyder namn och tidsperiod - ett nytt Codename Eagle?!

Är det där en Första Världskrigssoldat med ånkpunkfeeling?

#codename-eagle, #refraction-games, #dice, #battlefield-1942, #battlefield-1


Medlem

Åh, jag fick precis gåshud när jag föreställde mig Titan som spelläge från Battlefield 2142, fast istället för svävande stationer är det en enorm zeppelinare, samt spelare som flyger runt med dubbelvingade flygplan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem

Ja det är ju sannerligen något nytt, iallafall. Om man inte vill räkna deras tidigare flört med snarlika teman i Codename Eagle.

Jag trodde verkligen att WWI-esque var önsketänk så det skrek om det men om den här läckan visar sig vara genuin så får jag väl käka upp de orden. Med glädje, kan tilläggas!

Medlem

Idk alltså, känner mig besviken, kan bli coolt om det confirmas men idk xd

Medlem

Codename Eagle 2!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Mäh jag ville ha ww2


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Nej! Ge mig WWII annars skiter jag i det.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Spännande , hade velat ha ww2 men detta är annorlunda, skojj! Frågan är bara hur autentiskt det är, hoppas inte på för många phitt med unlocks o gu vet allt..

Medlem

Battlefield 1 ?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Medlem

Hoppas det är en uppföljare till pinball dreams med battlefield tema

Medlem

Spelar personligen inte krigsspel baserade på verkliga krig, aktörer och händelser, så det låter rätt intressant om det blir ren fiktion

Medlem
Skrivet av kanshira:

Hoppas det är en uppföljare till pinball dreams med battlefield tema

Pinball spelen är det bästa EA har lyckats spotta ur sig. Utan tvekan!

Medlem
Gnällkuk
Skrivet av kanshira:

Hoppas det är en uppföljare till pinball dreams med battlefield tema

Åh, vilket guldspel! Var det första från DICE jag spelade vad jag kan minnas


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av kanshira:

Hoppas det är en uppföljare till pinball dreams med battlefield tema

Pinball spelen är det bästa EA har lyckats spotta ur sig. Utan tvekan!

Skäms lite att jag skrev EA....Men jag tänker stå för det trots att jag menade Digital Illusions.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Nej! Ge mig WWII annars skiter jag i det.

Håller med!


signatur

autograph

Ambassadör
Xbox

Men va fan... det är ju den historiska biten som gör det mest intressant. Uppleva klassiska slagfält med rätt vapen, fordon etc med dagens finfina grafik som pricken över i.
Något hittepåtrams kan de behålla. Nej tack.


signatur

Jump in.

Medlem

Synd.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Föredrar WWI framför WWII, finns inte tillräckligt många spel om det kriget. Att kalla spelet Battlefield 1 är dock idiotiskt, vad i helvete ska de ha siffran till om den inte längre representerar ordningen i serien?

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Codename Eagle 2!

Ja, det hade varit nåt ^_^

Vet inte hur många timmar vi bara latjade omkring i det spelet på LAN innan bf 1942 tog över


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av Hymer:

Mäh jag ville ha ww2

Oh cry me a river, väntat på en något som liknar Codename Eagle sedan 1999. Finns tillräckligt med spel man fokuserar på hitlers och stalins dap.

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Föredrar WWI framför WWII, finns inte tillräckligt många spel om det kriget. Att kalla spelet Battlefield 1 är dock idiotiskt, vad i helvete ska de ha siffran till om den inte längre representerar ordningen i serien?

Det representerar ju exakt ordningen i mainline serien tidsmässigt

Megadelux

"en studiio som något år" Studiio ?

Medlem
Skrivet av vbgbasse:
Skrivet av Dumlen:

Codename Eagle 2!

Ja, det hade varit nåt ^_^

Vet inte hur många timmar vi bara latjade omkring i det spelet på LAN innan bf 1942 tog över

Samma här, det var så underbart orealistiskt ;p

Släpp av polaren med fallskärm, låt honom spränga saker i deras bas, blås förbi med flygplanet i full fart medans han hoppar in igen och ni drar iväg till säkerhet ;p

1
Skriv svar