Overwatch – förvänta dig inga stora förändringar mellan beta och lansering

Robot
Overwatch – förvänta dig inga stora förändringar mellan beta och lansering
Medlem
Overwatch – förvänta dig inga stora förändringar mellan beta och lansering

Att det inte släpps ett ranked/competetive-mode påminner mig om Heroes of the Storm.

HotS släpptes i juni 2015, inte förrän nu (juni 2016) kommer första säsongen igång, riktigt jävla pinsamt.

Om Overwatch får samma behandling återstår att se, men det skulle inte förvåna mig om det skulle bli något liknande.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

det var kul en halvtimma. Har man spelat sig trött på TF2 så kommer man tröttna fort på detta med

Medlem

Tack gode gud om vi slipper ett ranked mode, finns inget värre än spel med ranked modes där folk som är kassa där går över för att "träna" i vanliga läget och spyr ut sin barnsliga galla där.

Medlem
Skrivet av gorman:

det var kul en halvtimma. Har man spelat sig trött på TF2 så kommer man tröttna fort på detta med

Håller med. Testade själv för första gången igår och det var roligt i max en timme. Tycker dessutom att TF2 fortfarande är ett bättre spel, även om Overwatch rent estetiskt är typiskt Blizzardskt välpolerat.

Overwatch är lite för "snällt". Så snällt att det blir snudd på ointressant att försöka stå ut som den bäste i laget. Vissa karaktärer verkar inte ens behöva sikta bra för att få en fullträff.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Herr rygg

Tyvärr blev jag inte alls så fast jag trodde jag skulle bli:/ Tur att jag fortfarande är en av få som tycker om Division. uppe i 140 h nu:P


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Jag spelade åtskilliga timmar igår och som casualspelare kan jag nog säga att Overwatch nog kommer att ersätta Dirty Bomb som min to go-shooter.
Det har inte släppts så många arenashooters som tilltalar mig på många år men det här gör det definitvt.
Det har ju både grappling hooks och rocketjumps, vad mer kan man önska sig?

Medlem

Spelet är roligt om man förväntar sig ett rejält casual-spel.

Typ 8-9 klasser kan ju min mops spela i stort sett.

Medlem

Länge sedan jag hade så kul i ett spel och "bara en gång till"-känslan gör att Overwatch hamnar på min inköpslista av spel till PS4. Den grafiska designen är ett annat stort plus, mer färg åt folket!

FM-guru
F.d. Sisyr

Gillar't. Funkar bra att lira mellan varven när man tröttnar på arga småbarn i andra lir.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Jag spelade åtskilliga timmar igår och som casualspelare kan jag nog säga att Overwatch nog kommer att ersätta Dirty Bomb som min to go-shooter.
Det har inte släppts så många arenashooters som tilltalar mig på många år men det här gör det definitvt.
Det har ju både grappling hooks och rocketjumps, vad mer kan man önska sig?

Lite fart i karaktärerna skulle jag uppskatta, snabba vapen och långsamma karaktärer för det hela till en fragfest där alla ska med!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Och ändå så sparas inte progress efter betan!

Medlem

Ett flummigt casual spel. Blev repetivt bara efter några timmar. Spelar hellre TF2 eller Dirty Bomb alla dagar i veckan!

Medlem

Förvånansvärt underhållande att spela support! Har spelat alldeles för mycket för mitt eget bästa men som någon ovanför säger, så får man den där "bara ett spel till"-känslan. Ovanligt i dag!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Jag älskar spelet, kan se mig spela detta i flera flera timmar.

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Ett flummigt casual spel. Blev repetivt bara efter några timmar. Spelar hellre TF2 eller Dirty Bomb alla dagar i veckan!

Dirty bomb är verkligen ett pay to win spel om något.. Hade sjukt tråkigt med det spelet..

Medlem

Var ganska negativt inställd men blev tokförtjust i betan. Varje hero jag provar är skitkul, blir nog ett köp. Ska bli kul med ranked mode dessutom.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Tack gode gud om vi slipper ett ranked mode, finns inget värre än spel med ranked modes där folk som är kassa där går över för att "träna" i vanliga läget och spyr ut sin barnsliga galla där.

Ranked mode är planerat till release såvitt jag vet, det behövs såklart i ett multiplayerspel.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av HaxXt:

Ett flummigt casual spel. Blev repetivt bara efter några timmar. Spelar hellre TF2 eller Dirty Bomb alla dagar i veckan!

Dirty bomb är verkligen ett pay to win spel om något.. Hade sjukt tråkigt med det spelet..

Har inte lagt en spänn på det, hur är det pay to win menar du?

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Ahris:

Jag spelade åtskilliga timmar igår och som casualspelare kan jag nog säga att Overwatch nog kommer att ersätta Dirty Bomb som min to go-shooter.
Det har inte släppts så många arenashooters som tilltalar mig på många år men det här gör det definitvt.
Det har ju både grappling hooks och rocketjumps, vad mer kan man önska sig?

Lite fart i karaktärerna skulle jag uppskatta, snabba vapen och långsamma karaktärer för det hela till en fragfest där alla ska med!

Jag håller med om farten men några snabba finns det, rollerblademusikhealern kör jag en hel del

Medlem

Spelat några timmar, varvat med solstol och bok (Tad Williams). Tycker att det är roligt! Min nya to-go shooter.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Tack gode gud om vi slipper ett ranked mode, finns inget värre än spel med ranked modes där folk som är kassa där går över för att "träna" i vanliga läget och spyr ut sin barnsliga galla där.

Ranked mode fanns iaf med i closed betan (låses upp vid level 25).

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av HaxXt:

Ett flummigt casual spel. Blev repetivt bara efter några timmar. Spelar hellre TF2 eller Dirty Bomb alla dagar i veckan!

Dirty bomb är verkligen ett pay to win spel om något.. Hade sjukt tråkigt med det spelet..

Har inte lagt en spänn på det, hur är det pay to win menar du?

Har inte spenderat en krona heller, och upplever inte någon form av pay2win.

Förklara dig...

1
Skriv svar